هوآوی صدرنشین آزمون های مختلف DXOMark شد

منبع: همگردی

93

1398/9/17

22:19


محصولات هوآوی در آزمون های معتبر وب سایت DXOMark درخشش قابل توجهی داشتند. Huawei Mate 30 Pro و Huawei Mate 20 X توانستند صدر جدول باکیفیت ترین دوربین موبایلی و کیفیت صدای DXOMark را از آن خود کنند.

DXOMark سیستمی معتبر و دقیق در زمینه امتیازدهی اسمارت فون ها و عملکرد قسمت های مختلف آن هاست که بیشتر کاربران آن را با بررسی های دقیق دوربین می شناسند. در حال حاضر صدرنشینان جدول برترین دوربین موبایلی DXOMark، گوشی های Huawei Mate 30 Pro و شیائومی CC9 Pro هستند. هر دو دستگاه امتیاز کلی 121 را از DXOMark دریافت کردند.

DXOMark علاوه بر بررسی دوربین اسمارت فون ها، به بررسی اسپیکرها و تست صدا نیز می پردازد و هوآوی در این بخش صدرنشین شده است.

آزمون های DXOMark

Huawei Mate 20 X گوشی ویژه هوآوی که به تازگی نسخه 5G آن نیز روانه بازار شده، توانسته تمام اسمارت فون های بررسی شده در آزمون صدای DXOMark را شکست دهد.

به گفته هوآوی این گوشی هوشمند با تمرکز خاص روی بخش مالتی مدیا توسعه یافته و توانسته در مقایسه با جدیدترین پرچمداران بازار و محصولاتی مانند آیفون 11 پرو مکس و آیفون Xs مکس، تمجید و تحسین کاربران و بررسی کنندگان را از آن خود کند.

آزمون های DXOMark 2

DXOMark در بخشی از اظهارات خود درباره Huawei Mate 20 X می گوید: «Mate 20 X Huawei با کسب امتیاز 75، قهرمان فعلی آزمون صدای ماست و به ترتیب با 9 و 10 امتیاز اختلاف، برتر از گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی اس 10 پلاس است. این دستگاه همچنین تنها دستگاه اندرویدی بررسی شده است که توانسته جایگاهی بالاتر از آیفون Xs Max را به خود اختصاص دهد. Huawei Mate 20 X عملکرد بسیار خوبی را هنگام پخش صدای فیلم یا آهنگ داشته باشد ».

کیفیت صدا به تازگی به یکی از ملاک های اصلی کاربران تبدیل شده است. به همین دلیل در چند سال گذشته شرکت های مختلف سازنده گوشی هوشمند به بخش صدا و قابلیت های مرتبط با آن توجه ویژه ای نشان دادند.

آزمون های DXOMark 3

با در نظر گرفتن روند بزرگتر شدن نمایشگر گوشی های هوشمند، که در راستای ایجاد تجربه بهتر هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی ها صورت می گیرد، اهمیت صدای باکیفیت تر در حال افزایش است. نقطه قوت هوآوی را می توان توسعه متوازن بخش های مختلف گوشی های هوشمند دانست. هوآوی در حالی سیستم دوربین، شارژدهی، نمایشگر و به طور کلی نوآوری را در محصولات خود ارتقا می دهد که هیچ کدام از بخش های دیگر دستگاه را فدای این پیشرفت نمی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو