شبنم قلی خانی ؛ از مریم مقدس تا افسون سریال مانکن

شبنم قلی خانی ؛ از مریم مقدس تا افسون سریال مانکن


767

1398/9/17

23:08


شبنم قلی خانی ؛ از مریم مقدس تا افسون سریال مانکن

شبنم قلی خانی ، متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران، متاهل و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، دانش آموخته کارشناسی صحنه آرایی در تهران و ارشد تئاتر از استرالیا است که اخیرا در فصل اول سریال مانکن در نقش افسون (دوست کتایون) حضور یافت. آرایشگر محبوب وی، مریم رهنما است. او را با فیلم مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی می‌شناسیم. شبنم قلی خانی با بهنوش بختیاری، اخیرا تئاتری در استرالیا روی صحنه برد. او بیش از ۹۸۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد و تصاویر ایرانگردی و جهانگردی خود را مثل نرگس محمدی و نیکی کریمی، در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که جالب  توجه است. در این گزارش لوکس تهران، شما را به تماشای مد و لباس شیک این بانوی مشکل پسند خوش استایل که سفیر برخی از برندهای پوشاک پایتخت است می بریم. او هیچ صفحه ای در توییتر و فیسبوک نداشته و سایت شخصی هم ندارد.

اگر درباره نقش او در مانکن یا دیگر فیلم های سینمایی نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اطلاع لوکس تهران برسانید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: تصاویر پشت صحنه و مد گردی با بازیگران فصل اول سریال مانکن

بیوگرافی، تصاویر و لباس‌های شبنم قلی خانی: هنرپیشه مانکن

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی ، هنرپیشه سینما، تئار و تلویزیون ایران است که مثل نازنین بیاتی، مریلا زارعی، نفیسه روشن و لیندا کیانی، در فصل اول سریال مانکن، نقش آفرینی کرد. شبنم قلی خانی  را با نقش مادر حضرت مسیح در فیلم مریم مقدس به یاد داریم. فیلمی که سبب شهرت او شد و در خاطره ها ماند. شبنم قلی خانی ، متولد آبان ماه سال پنجاه و شش در یکی از محلات تهران است.

او بر خلاف بسیاری از هنرپیشه های سینمای ایران، در رشته های هنرهای نمایشی گرایش صحنه آرایی تحصیل کرده و گویا مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاهی در استرالیا هم دارد. او به همراه همسرش مدتی در کشور کانگوروها بود و از سال ۱۳۹۲ به تهران بازگشته است.

با میزانسن و دکوپاژ، آشنایی دارد. شاید به این خاطر است که شبنم قلی خانی یکی از خوش استایل ترین ستارگان سینمای ایران است و قریب به ۱ میلیون فالور در اینستاگرام دارد.  او از سال ۱۳۷۵ تا کنون در سریال ها و فیلم های سینمایی وتئاتر، نقش آفرینی  کرده و جوایزی هم  بدست آورده  است.

نخستین فعالیت بازیگری شبنم قلی خانی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران صورت گرفت که با استقبال کارگردان فیلم سینمایی مریم مقدس همراه شد که نخستین تجربه سینمایی او نیز محسوب می شود. البته شبنم قلی خانی ، مستندی به نام دست فروش دارد که خودش کارگردانی کرده و در این حوزه، فعالیت هایی دارد.

شبنم قلی خانی، هنرپیشه سینما، تئار و تلویزیون ایران است

( شبنم قلی خانی در پست بالا که تصویری از یک ویدئو با ۱۰۰ هزار بار بازدید است از هوادارانش در استرالیا می خواهد تا در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی در ۴ شهر استرالیا، به تماشای تئاتر لابی شانس به کارگردانی او و بازیگری پوریا پورسرخ و بهنوش طباطبایی بیایند. این نشان می دهد که هم چنان شبنم قلی خانی ، پاتوق های خود را در سرزمین کانگوروها حفظ کرده است)

شبنم قلی خانی، متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران

(در این عکس، او از آخرین فوتوشوت تابستانی خود رونمایی کرد که طرح خاصی برایش در نظر گرفته  است. گریم با تن صورتی، محصول میشا جودت است)

در ادامه، شما را با تماشای کلکسیون جذاب مد و لباس این دختر آبان ماهی می بریم تا با الگوهای الهام بخشی که محصول حسن انتخاب و طراحی مزون های معروف تهران است، آشنا شوید.

حتما بخوانید: مد گردی با هنرپیشه سریال بانوی سردار

اینستاگردی با شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی از جمله سلبریتی های سینمای ایران است که حضور فعالی در اینستاگرام دارد و بیش از ۶۳۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته و قریب به ۹۸۰ هزار دنبال کننده دارد. با نقش آفرینی در سریال مانکن از شهریور ۹۸، شاهد افزایش شمار فالورهای این دختر آبان ماهی در اینستاگرام هستیم. اینستاگرام شبنم قلی خانی در این لینک در دسترس است. بهنوش بختیاری و بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون و حتی ورزش ایران، فالوئر صفحه اینستاگرام شبنم قلی خانی هستند.

اینستاگردی با شبنم قلی خانی

(عکس بالا مربوط به جشن تولدی است که شاگردان کلاس بازیگری شبنم قلی خانی در ۸ آبان ۹۸ برای وی ترتیب دادند. او در این باره گفت که به گمان من، بزرگ ترین دارایی زندگی، انسان های  اطراف هستند و دوستان واقعی نه مجازی. او از این که شاگردانش او را با این کیک تولد خوشمزه رنگارنگ شکلاتی، سورپرایز کردند، خوشحال بود.  البته تولد او چند روز زودتر در کلاسش برگزار شد)

تصویر لباس لاکچری شبنم قلی خانی در فصل اول سریال مانکن

(عکس یالا مربوط به پوستری است که در هفته دوم آبان ماه، سطح شهر تهران و مراکز استان ها را پر کرده بود. تصویر لباس لاکچری شبنم قلی خانی در فصل اول سریال مانکن که قسمت دهم را روایت می کند. او از هوادارانش خواست که درباره قسمت دهم نظر دهند. اما، امکان کامنت گذاری را مسدود کرده بود!)

اولین پست اینستاگرامی شبنم قلی خانی در آبان ماه ۹۸

(تصویر اولین پست اینستاگرامی شبنم قلی خانی در آبان ماه ۹۸، آبان، ماه تولد اوست و ایشان را در شال قرمز بلندی مشاهده می کنیم که با مانتو پاییزی مشکی ست شده است.  او توضیحاتی درباره برند پوشش خود نداد اما ۳۰ هزار لایک دریافت کرد. او برای دیده شدن بیشتر محتوایش مثل نفیسه روشن، از هشتگ استفاده می کند. در این عکس از هشتگ پاییز و آبان استفاده کرد)

 کلکسیون اکسسوری ها و طلا و جواهرات شبنم قلی خانی

(در این عکس که در روزهای پایانی مهر ۹۸ در اینستاگرام شبنم قلی خانی منتشر شد، کلکسیون اکسسوری ها و طلا و جواهراتش را در یک تیپ مشکی مشاهده می کنیم که ۳۰ هزار لایک به همراه داشت و او، توضیحاتی درباره برند محصولات ارائه نکرد.  فقط برای دیده شدن بیشتر این فوتوشوت که کاری از پیام ارائه بود، از هشتگ ACTOR‌ استفاده کرد)

لگوی الهام بخش به روایت شبنم قلی خانی

(اگر به دنبال تیپ های پاییزی  خوشگل و جذاب و البته اسپرت هستید، این الگوی الهام بخش به روایت شبنم قلی خانی را در نظر داشته باشید. محبوب بانوان شیک پوش و خاص پسند که محصولی از برند الیکا فشن تهران است. او برای این تیپ پاییزی ۴۳ هزار لایکی، جمله ای از ویلیام گلاسر نوشت که می گفت: اگر آدم ها قادر بودند یاد بگیرند که آن چه برای من خوب است برای آن ها الزاما خوب نیست، دنیای شاد و خوبی داشتیم.  تئوری انتخاب را جدی بگیریم. )

تیپ تابستانی شبنم قلی خانی را در جلفای آذربایجان

(تیپ تابستانی شبنم قلی خانی را در جلفای آذربایجان (دیار اولین های ایران) مشاهده می کنید که به  تماشای کلیسای استپانوس در آذربایجان شرقی رفته و هوادران آذربایجانی خود را سورپرایز کرد. این کلیسا، در فهرست میراث  جهانی یونسکو قرار دارد)

تیپ شهریور ماهی نود و هشت شبنم قلی خانی

(در این عکس، تیپ شهریور  ماهی نود و هشت شبنم قلی خانی را در پشت صحنه سریال «بیگانه ای با من است» مشاهده میکنید که او در کنار پرویز پورحسینی، پوراندخت مهیمن و ایوب آقاخانی قرار گرفته است)

مانتو جلو باز خوش رنگ شبنم قلی خانی

(در این عکس، شاهد مانتو جلو باز خوش رنگ شبنم قلی خانی هستیم که کنتراست خوبی با شال مشکی رنگ او دارد. او در اکران خصوصی فیلم  بزرگراه به کارگردانی فرناز امینی حضور یافت. او برند SWEET DOLCEEE را تگ کرد)

تیپ شبنم قلی خانی را در کنار نازنین بیاتی

(تیپ شبنم قلی خانی را در کنار نازنین بیاتی، هنرپیشه نقش  اصلی فصل اول سریال مانکن مشاهده می کنید که ایشان در این تیپ مشکی رنگ در پردیس کوروش حاضر شد)

شبنم قلی خانی را در پشت صحنه سریال مانکن

(در این تصاویر، شبنم قلی خانی را در پشت صحنه سریال مانکن در کنار کارگردان اثر آقای حسین سهیلی زاده مشاهده می کنیم. شبنم قلی خانی درباره ایشان از عبارت: بهترین کارگردان استفاده کرد و برای دیده شدن بیشتر تصویر  از هشتگ series استفاده کرد)

شبنم قلی خانی را در کنار معصومه کریمی

(در این عکس،  شبنم قلی خانی را در کنار معصومه کریمی، شهناز شجاعی، مرجانه گلچین، پوران درخشنده کارگردان سینما و دکتر ایمان اشراقی مشاهده می کنیم. گویا این سلبریتی  ها در یک مراسم تولد حضور پیدا کردند)

تیپ تابستانی شبنم را در خانه مادرش در تهران

(تیپ تابستانی شبنم قلی خانی را در خانه مادرش در تهران مشاهده می کنید که او مانتو سرمه ای رنگ جلو باز با سر آستین های کار شده را بر تن دارد و درباره تولد مادرش نوشت: بخش بزرگی از قلب من همیشه جایی هست که تو هستی و آن جا بهشت روی زمین است)

حتما بخوانید: مد گردی با الناز گلرخ

سلفی شبنم قلی خانی در کنار استاد محمود کلاری

(سلفی شبنم قلی خانی در کنار  استاد محمود کلاری، فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران را مشاهد می کنیم که مربوط به مرداد ماه نود و هشت در تهران است. )

شبنم قلی خانی در این عکس که او را در کنار گل های رنگارنگ مشاهده می کنیم

( شبنم قلی خانی در این عکس که او را در کنار گل های رنگارنگ مشاهده می کنیم  که تناسب رنگ خوبی با شال رنگارنگ و بلندش دارد می نویسد: آدم سالم کیست؟ آدم سالم، آدمی است که با خودش و ادم های اطراف در حال جنگ  نیست و حضورش به آدمی، انرژی میدهد  و بیش از انتقاد، مشوق است و بیش  از آن که منفی باشد، مثبت است)

شبنم قلی خانی در این عکس که در روزهای ابتدایی تابستان نود و هشت منتشر شده

( شبنم قلی خانی در این عکس که در روزهای ابتدایی تابستان نود و هشت منتشر شده، با مانتو تابستانی خود به سواحل دریای خزر رفته و از دوستی می گوید و جمله جالبی نوشته است: اگر با پنج نفر با اعتماد به نفس دوستی کنید، ششمین نفر خواهید بود. اگر با پنج نفر اهل علم دوستی کنید، ششمین نفر خواهید بود. او از هشتگ پربیننده friends برای دیده شدن بهتر عکس استفاده کرد)

انتو تابستانی جلو باز و شیک شبنم قلی خانی

(در این عکس، مانتو تابستانی جلو باز و شیک شبنم قلی خانی را مشاهده می  کنید که محصولی از گالری سحر نیک نژاد بوده و عکاسش، زهرا اروج لو معرفی شد. او این تیپ را در هفتمین جشنواره فیلم شهر که بزرگداشت پروانه معصومی بود، رونمایی کرد)

کلکسیون تیپ های اسپرت شبنم قانی خانی

(از کلکسیون تیپ های اسپرت شبنم قانی خانی ،  شاهد یک مانتو خوش طرح ساده هستیم که او در اجرای تنهای ممکن بر تن داشت و نیلوفر جمالی  و یاسر هاشمی و سمیرا حسن پور را در عکس تگ کرد)

شبنم قلی خانی در این عکس در کنار نازنین بیاتی قرار گرفته

( شبنم قلی خانی در این عکس در کنار نازنین بیاتی قرار گرفته که در حاشیه اجرای تئاتر «تنها راه ممکن» است. تیپ تابستانی هر دو را مشاهده میکنید. هر دو در فصل اول سریال مانکن، هم بازی شدند)

کلکسیون مانتو ها و شال های خوش رنگ و شیک شبنم قلی خانی

(از کلکسیون مانتو ها و شال های خوش رنگ و شیک شبنم قلی خانی ، محصولی ساده اما با وقار را مشاهده می کنید که او در روزهای اول تیر  ماه نود و هشت در اینستاگرامش منتشر کرد و نقلی از دافنه دوموریه بر آن نگاشت که می گفت: خوشبختی چیزی نیست که بخواهی آن را تملک خود دراوری، خوشبختی، کیفیت تفکر است)

مانتو شیک و خوش دوخت از شبنم قلی خانی

(در این عکس، شاهد یک مانتو شیک و خوش دوخت از شبنم قلی خانی هستیم که محصول برند KA2ZIAN DESIGN تهران است و با میکاپ دوستش مریم رهنما همراه شده است و مریل کلهر نیز در این ترکیب، نقش آفرینی کرده است. تناسب و تعادل روسری با این مانتو شیک جلو بسته خوش رنگ، موضوعی است که بانوان در تیپ های تابستانی شاد در نظر داشته باشند. این از تصاویری بود که بیش از ۷۵ هزار لایک دریافت کرد. شبنم در نوزدهمین جشن حافظ حضور یافته بود)

کلکسیونی از شال های خوش رنگ تابستانی شبنم قلی خانی

(کلکسیونی از شال های خوش رنگ تابستانی شبنم قلی خانی را در این دو عکس مشاهده می کنید. شبنم در کنار برادرش ایستاده است)

یکی از فوتوشوت های جذاب شبنم قلی خانی

(یکی  از فوتوشوت های جذاب شبنم قلی خانی را مشاهده می کنید که با گریمی از مریم موسوی همراه شده است و عکسی از مهدی ابوحمزه. تصاویری با ۵۱ هزار لایک)

شبنم قلی خانی در پردیس ملت در تیر ماه نود و هشت

(در این عکس، شبنم قلی خانی را مشاهده می کنیم که در پردیس  ملت در تیر ماه نود و هشت به منظور شرکت در برنامه مطبوعاتی جشنواره فیلم شهر حاضر شده است. او برند HANITA NEEDLE را روی این عکس تگ کرد. اگر به دنبال الگویی جذاب برای طراحی مانتو تابستانی و پاییزی با تن سبز هستید، اکنون انتخاب هوشمندانه ای را مشاهده می کنید که تجربه بی نظیر از سوزن دوزی بانوان بلوچ است)

شبنم قلی خانی در کنار دخترش

( شبنم قلی خانی در  این  عکس که مربوط به خرداد نود و هشت است، در کنار دخترش دیده می شود. او نقل جالبی در توصیف این پست منتشر کرد که می گفت: از فرانک لوید رایت پرسیدند که معمار بزرگ کیست؟  او گفت که کار بعد. چون کار بعدی، همیشه بهتر از کار قبلی است)

شبنم قلی خانی در این عکس، از مانتو بهاری خوش دوخت و طرح خود رونمایی می کند

( شبنم قلی خانی در این عکس، از مانتو بهاری خوش دوخت و طرح خود رونمایی می کند که نشان از سلیقه او در اتتخاب پوشش ست با موهای دکلره نسکافه ای و رژ قرمز رنگ دارد. )

حتما ببنیید:  تیپ سلبریتی های سینمای ایران در پاییز

سریال های تلویزیونی شبنم قلی خانی

(مشخص نیست که لوکیشن این فوتوشوت کجاست.  او درباره اش گفت که عکس یعنی خاطره. خاطره، تکرار نمیشه)

تیپ زمستانی شبنم قلی خانی را در تماشاخانه مهرگان تهران

(تیپ  زمستانی شبنم قلی خانی را در تماشاخانه مهرگان تهران مشاهده می کنیدکه تئاتر «شایعه بی اساس» را کارگردانی کرده بود۹

تیپ شب یلدا ۹۷ دختر آبان ماهی قصه ما

(تیپ شب  یلدا ۹۷ دختر آبان ماهی قصه ما)

تیپ شبنم قلی خانی و سفره هفت سین به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸

(تیپ شبنم قلی خانی و سفره هفت سین به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸)

حتما بخوانید: بیوگرافی و لاکچری گردی با نفیسه روشن، هنرپیشه «لازانیا» و «مانکن»

فیلم شناسی شبنم قلی خانی

  • سال ۱۳۷۹: فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی که او هم بازی پرویز پورحسینی، محمد کاسبی و افسانه ناصری و حسین یاری شد. او نقش مریم را بازی کرد.
  • سال ۱۳۸۰: فیلم سینمایی یک الف ناقابل به کارگردانی محمد رضا عرب که او هم بازی محمود مقامی و پدرام امامی راد شد.
  • سال ۱۳۸۱: فیلم سینمایی جوجه اردک من به کارگردانی امیر فیضی که او هم بازی رضا شفیعی جم، اردلان شجاع کاوه و رضا فیض نوروزی شد.
  • سال ۱۳۸۱: فیلم سینمایی عطش به کارگردانی محمد حسین فرح بخش که او هم بازی بهرام رادان، فریبرز عرب نیا، شهرام حقیقت دوست و ساغر عزیزی شد.
  • سال ۱۳۸۱: فیلم سینمایی سفرنامه خواب به کارگردانی روح الله حجازی.
  • سال ۱۳۸۲: فیلم سینمایی وعده دیدار به کارگردانی جمال شورجه
  • سال ۱۳۸۶: فیلم سینمایی ستاره سهیل به کارگردانی امیر قوبدل
  • سال ۱۳۸۶: فیلم سینمایی به خاطر خواهرم  به کارگردانی حجت سیفی
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی خاطره به کارگردانی نادر طریقت در نقش پریچهر
  • سال ۱۳۸۸: فیلم سینمایی شور شیرین به کارگردانی جواد ارکاتی
  • سال ۱۳۸۹: فیلم سینمایی پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان
  • سال ۱۳۸۹: فیلم سینمایی بچه تهران به کارگردانی کامبوزیا پرتوی
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی فال قهوه به کارگردانی فرزاد موتمن
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی فرزند خوانده به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی درخشش پنهان به کارگردانی برزو ارجمند
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک به کارگردانی صادق مرزبان
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی پنجشنبه آخر ماه به کارگردانی علی شاهمرادی
  • سال ۱۳۹۱: فیلم سینمایی غریبه ها به کارگردانی یزدان فتوحی
  • سال ۱۳۹۸: فیلم سینمایی بزرگراه به کارگردانی فرناز امینی

حتما بخوانید: مد گردی با نرگس محمدی: ماه ثنا سریال ستایش

شبنم قلی خانی در کنار برادر و در محضر استاد دکتر الهی قشمه ای

(در کنار برادر و در محضر استاد دکتر الهی قشمه  ای)

سریال های  تلویزیونی شبنم قلی خانی

  • سال ۱۳۷۶: سریال کتیبه به کارگردانی ایرج حبشی
  • سال ۱۳۷۸: سریال مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی در شبکه ۲
  • سال ۱۳۸۱: سریال گل مرداب به کارگردانی پرویز امیر افشاری در شبکه تهران
  • سال ۱۳۸۲: سریال پرده عشق به کارگردانی جمال شورجه در شبکه ۲
  • سال ۱۳۸۴: سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمید امینی در شبکه ۳
  • سال ۱۳۸۵: سریال ما چند نفر به کارگردانی فیاض موسوی شبکه ۳
  • سال ۱۳۸۶: سریال ستاره سهیل به کارگردانی امیر قویدل شبکه ۱
  • سال ۱۳۸۵: سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی شبکه ۳
  • سال ۱۳۸۶: سریال نردبام آسمان به کارگردانی محمد حسین لطیفی در شبکه ۱
  • سال ۱۳۸۸: سریال پنجمین خورشید به کارگردانی علی رضا افخمی در شبکه ۳
  • سال ۱۳۸۹: سریال گمشده به کارگردانی راما فویدل شبکه ۱
  • سال ۱۳۸۹: سریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی محمد رضا آهنچ شبکه تهران
  • سال ۱۳۹۰: سریال پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علی رضا افخمی شبکه ۳
  • سال ۱۳۹۲: سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی شبکه ۳
  • سال ۱۳۹۵: سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی شبکه ۲
  • سال ۱۳۹۵: سریال دیوار شیشه ای به کارگردانی راما قویدل شبکه ۱
  • سال ۱۳۹۶: سریال محکومین به کارگردانی سید جمال سید حاتمی شبکه ۱
  • سال ۱۳۹۶: سریال آنام به کارگردانی جواد افشار شبکه ۳
  • سال ۱۳۹۷: سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی در شبکه نمایش
  • سال ۱۳۹۷: سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه نمایش خانگی
  • سال ۱۳۹۸: سریال بیگانه ای با من است به  کارگردانی احمد امینی شبکه ۳ سیما

آخرین پست های اینستاگرامش شبنم قلی خانی در سال ۹۷

(از آخرین پست های اینستاگرامش شبنم قلی خانی در سال ۹۷ که فوتوشوتی زیبا به همراه اکسسوری های ظریف را به نمایش می گذارد. او زیر این عکس نوشت: خوشا روزی  که معشوق را مهمان کنیم)

کپل و شبنم و استان هرمزگان، بهمن ماه ۹۸

(کپل و شبنم قلی خانی و استان هرمزگان، بهمن ماه ۹۸)

شبنم قلی خانی ژانویه۲۰۱۹ را به پونا هندوستان رفته بود

( شبنم قلی خانی ژانویه۲۰۱۹ را به پونا هندوستان رفته بود و در یک جشنواره سینمایی حاضر شده بود. ۲ عکس از استایل او و دوستان هندی وی در عکس بالا مشاهده می کنید)

در آینده، این گفتار بیش تر به روز رسانی می شود و شما در جریان تیپ و استایل های خاص و جذاب این دختر آبان ماهی قرار می گیرید.

حتما بخوانید: مد گردی با متین ستوده

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی های شبنم قلی خانی در فیلم و سریال های اخیر دارید، نظرات  خود را محترمانه از طریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید.  اگر علاقمند به طراحی مد و لباس و اکسسوری و جواهرات هستید، از فرصت های تحصیلی در میلان و پاریس و دوبی استفاده کنید. یکی از کارهای پرسود برای علاقمندان به کسب و کار خانگی زود بازده است.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر  روز با لوکس تهران دنبال کنید.

نقش آفرینی های شبنم قلی خانی در فیلم و سریال ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو