مدل شومیز زنانه لاکچری و جذاب برای مهمانی ها و مجالس

مدل شومیز زنانه لاکچری و جذاب برای مهمانی ها و مجالس


منبع: آرگا

1,139

1398/9/18

14:17


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شومیز زنانه با طرح و رنگ های متنوع و جدید آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

شومیز از انواع لباس های پرطرفدار در بین خانم ها محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مکان های مختلف ظاهری بی نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است از انواع مدل شومیز زنانه استفاده نمایید.

مدل شومیز زنانه با طرح و رنگ های جدید

برای دوخت شومیز از پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و … استفاده می شود و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح های متنوع ، شومیز با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل شومیز زنانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شومیز زنانه

شومیز زنانه طرح دار و ساده

شومیز های زنانه در انواع طرح های شومیز ساده و شومیز مجلسی موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به ویژگی های ظاهری تان طرح و رنگ شومیز را انتخاب نمایید.

شومیز های ساده زیبایی و جذابیت خاصی دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. شومیز های مجلسی و طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهری امروزی داشته باشید بهتر است این طرح شومیزها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

شومیز های زنانه در انواع طرح های آستین سه ربع و آستین دار موجود می باشند که انتخاب بلندی آستین این طرح لباس ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد همچنین در برخی از طرح های شومیز برای دوخت آستین از پارچه های توری یا گیپور استفاده می شود.

شومیز طرح دار و زیبا

شومیز طرح دار

شومیز ساده

مدل شومیز زرد

شومیز زنانه شیک

شومیز ساده

شومیز حریر گلدار

شومیز گلدار

شومیز گلدار

شومیز طرح دار زنانه

شومیز مشکی زنانه

طرح شومیز مشکی زنانه

شومیز حریر ساده

شومیز مشکی طرح دار و زیبا

شومیز آستین دار

شومیز آستین دار

شومیز خاکستری

شومیز خاکستری

شومیز حریر زیبا و شیک

شومیز زنانه ساده

شومیز مجلسی

شومیز مجلسی زنانه

شومیز طرح دار

شومیز طرح دار و زیبا زنانه

شومیز شیک و طرح دار

شومیز راه راه زنانه

شومیز مجلسی و شیک

شومیز شیک و زیبا زنانه

شومیز زنانه

شومیز مجلسی کار شده

طرح شومیز زنانه

شومیز ساده و شیک

شومیز حریر

شومیز حریر زیبا

انتخاب رنگی مناسب برای شومیز نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شومیز ها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و بهتر است شما رنگ شومیز را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید همچنین اگر فرم اندام شما درشت است بهتر است شومیزهای رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید. خانم ها با فرم اندام لاغر یا متناسب نیز بهتر است شومیزهای رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که برای داشتن ظاهر و تیپی متفاوت نیز می توانید شومیزهای زنانه را با دامن و ساپورت یا شلوار مناسبی بپوشید همچنین بهتر است در هنگام استفاده از شومیز از اکسسوری های مناسب استفاده نمایید تا ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید.

شومیز شیک و ساده زنانه

شومیز رنگ تیره زنانه

شومیز شیک زنانه

شومیز زرد و آبی زنانه

شومیز صورتی زنانه

شومیز صورتی زنانه

شومیز زنانه رنگ روشن

شومیز رنگ روشن زنانه

شومیز مجلسی زنانه

شومیز زنانه جدید

شومیز شیک زنانه

شومیز شیک زنانه

شومیز حریر زنانه

شومیز حریر مشکی زنانه

شومیز حریر مجلسی زنانه

شومیز رنگ روشن زنانه

شومیز طرح دار زنانه

مدل شومیز زنانه طرح دار

شومیز زنانه شیک

شومیز مجلسی شیک

شومیز حریر ساده زنانه

شومیز قرمز و شیک

شومیز مشکی زنانه

شومیز بنفش زنانه

شومیز زنانه قرمز

شومیز ساده

شومیز پلنگی زنانه

شومیز طرح پلنگی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شومیز زنانه را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شومیز زیبا و شیکی را برای خود انتخاب نمایید همچنین اگر شما در خیاطی مهارت دارید می توانید در صورت تمایل از این مدل ها برای دوخت شومیز الگوبرداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو