"23 نفر"، "تیغ و ترمه" و "جان‌دار" روی پرده سینما می‌روند

147

1398/9/18

15:03


"جان‌دار" با بازی فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، جواد عزتی و باران کوثری، "تیغ و ترمه" تازه‌ترین ساخته ساخته کیومرث پوراحمد و "۲۳ نفر" به کارگردانی مهدی جعفری، از چهارشنبه 20 آذر اکران می‌شوند.

"23 نفر"، "تیغ و ترمه" و "جان‌دار" روی پرده سینما می‌روند

سرویس سینمایی هنرآنلاین: از روز چهارشنبه 20 آذر سه فیلم تازه‌نفس " 23 نفر"، "تیغ و ترمه" و "جان‌دار" به جمع فیلم‌های در حال اکران افزوده خواهند شد.

"۲۳ نفر"

 "۲۳ نفر" به کارگردانی مهدی جعفری به سرگروهی باغ کتاب روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم براساس قصه‌ای واقعی ساخته شده و درباره گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و اکثراً از تیپ ثارالله کرمان اعزام شده بودند و در اردیبهشت ۱۳۶۱ در مرحله مقدماتی عملیات بیت‌المقدس در مناطق مختلف جبهه اسیر شدند. مجید پتکی،  سعید آلبوعبادی،  رضا نوری،  عبدالحلیم تقلبی،  محمد رشنو بخشی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

جان دار

"جان‌دار"

"جان‌دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و با بازی فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، جواد عزتی، علی شادمان، باران کوثری، گیتی قاسمی، احمد قزوینی، مسعود کرامتی و محمد علی محمدی روایتی است از سرکردگی یک خانواده در آستانه اعدام جوانشان. در خلاصه داستان این فیلم آمده است بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟؟ "جان دار" در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در همان زمان نیز جزو 5 فیلم برتر در لیست مخاطبان قرار گرفت. این فیلم قرار است به سرگروهی سینما  آزادی در کنار فیلم "ماجرای نیمروز،ردخون" اکران خود را آغاز کند.

فیلم تیغ و ترمه

"تیغ و ترمه"

"تیغ و ترمه" ساخته کیومرث پوراحمد که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، با حضور بازیگرانی همچون  دیبا زاهدی،  پژمان بازغی،  لاله اسکندری،  مهران رجبی،  هومن برق نورد،  کوروش سلیمانی ساخته شده است. "تیغ و ترمه" اقتباسی‌ است از رمان "کی از این چرخ و فلک پیاده می‌شوم؟" نوشته گلرنگ رنجبر و داستان دختری جوان را روایت می‌کند که بازگشت مادرش از خارج زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو