باکس‌آفیس هفتگی: تداوم صدرنشینی Frozen 2 در سومین هفته متوالی

منبع: گیمفا

134

1398/9/18

15:03


باکس‌آفیس هفتگی: تداوم صدرنشینی Frozen 2 در سومین هفته متوالی

انیمیشن محبوب Frozen 2 یک هفته دیگر هم صدرنشین باکس‌آفیس شد تا فروش جهانی‌اش به ۹۰۰ میلیون دلار برسد و در شُرف ششمین اکران پر فروش دیزنی در سال ۲۰۱۹ قرار گیرد که یک میلیارد دلار فروش داشته‌اند. با اینحال، فیلم Dark Water محصول Focus Features جزو پنج فیلم برتر قرار نگرفت و Playmobil محصول STX هم جایی بین ۱۰ فیلم برتر نداشت و سومین افتتاحیه بد این هفته در بیش از ۲۰۰۰ سینما بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

انیمیشن Frozen 2 با افت ۵۹.۷ درصد مواجه شده و همچنان صدرنشین است. این فیلم این هفته ۳۴.۷ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش داخلی‌اش به ۳۳۷.۶ میلیون دلار رسید تا هفتمین فیلم پر فروش سال شود. از برخی جنبه‌ها این دنباله عملکرد بهتری داشته مثلا فیلم اصلی تا روز شصت و یکم به فروش داخلی ۳۳۷ میلیون دلار نرسید و بعد از ۵۷ هفته توانست بیش از ۴۰۰ میلیون دلار بفروشد.

انیمیشن Frozen 2، علاوه بر عملکرد خوب داخلی‌اش، ۹۰.۲ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته و مجموع فروش خارجی‌اش به ۵۸۲ میلیون دلار رسیده و تاکنون ۹۲۰ میلیون دلار در بازار جهانی فروخته است. این یعنی، این انیمیشن به زودی یک میلیاردی می‌شود.

فیلم Knives Out، محصول لاینزگیت، در رده دوم قرار گرفته و با افت ۴۷ درصدی‌اش، این هفته ۱۴.۱۵ میلیون دلار طی سه روز فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۶۳.۵ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در بازار بین‌المللی نیز ۱۸.۷ میلیون دلار فروخته و مجموع فروشش به ۶۰.۶ میلیون دلار رسیده و در آستانه ۱۲۵ میلیونی شدن است. بازارهای پر فروش فیلم همچنان چین با ۲۳.۶ میلیون دلار است و ۱۲ دسامبر در برزیل و ۲ ژانویه در آلمان و ۳۱ ژانویه در ژاپن اکران خواهد شد.

در رده سوم شاهد رقابت تنگاتنگ میان Ford v Ferrari محصول فاکس و Queen & Slim محصول Makeready هستیم. در حال حاضر فقط هفت هزار دلار بین Ford v Ferrari و Queen & Slim فاصله است و هر دو فیلم این هفته ۶.۵ میلیون دلار فروخته‌اند. فیلم Ford v Ferrari وارد هفته چهارم شده و مجموع فروش داخلی‌اش به ۹۱ میلیون دلار رسیده و در بازار بین‌المللی این هفته ۸.۳ میلیون دلار فروخته تا مجموع فروشش به ۷۶.۵ میلیون دلار برسد و ۱۶۷.۶ میلیون دلاری شود. فیلم Queen & Slim با افت ۴۵ درصدی‌اش به مجموع فروش داخلی ۲۶.۹ میلیون دلار دست یافته است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران گسترده Jumanji: The Next Level و Richard Jewell و Black Christmas خواهیم بود. فیلم‌های Uncut Gems و Bombshell نیز بصورت محدود اکران می‌گردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو