زندگینامه کامل اونور تونا و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه کامل اونور تونا و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام


منبع: کولاک

1,016

1398/9/18

15:33


کولاک ، محمد سیمری : در این مطلب زندگینامه کامل اونور تونا از نظرتان می گذرد. اونور تونا از جمله بازیگران جوان کشور ترکیه می باشد که توانسته است با بازی های درخشان خود در عرصه ی تلویزیون و سینما به خوبی هر چه تمام بدرخشد. در این مطلب تصمیم داریم بیشتر درباره این بازیگر ترک به بحث بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

اونور تونا

اونور تونا متولد ۲ ماه جولای سال ۱۹۸۵ میلادی در شهر چاناکاله ( Çanakkale ) کشور ترکیه می باشد.

پدر وی دبیر ریاضی است، و مادر اونور از مهاجران ناحیه ی تسالونیکی کشور یونان می باشد؛ او بازنشسته ی اداره ثبت املاک کشور ترکیه می باشد. پدر وی دبیر ریاضی است. اونور تنها یک برادر دارد.

وی پس از پایان تحصیلات دوره ی راهنمایی، به هنرستان موسیقی Ege رفت و در رشته ی موسیقی کلاسیک مشغول به تحصیل شد. اونور فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته ی اقتصاد از دانشگاه Dokuz Eylül می باشد!

زندگینامه کامل اونور تونا

توتا در کنار فراگیری رشته ی موسیقی، به کلاس های آموزش بازیگری مرکز هنری ازمیر رفت؛ سپس به صورت خصوصیو فشرده، دوره هایی را شامل روش و مهارت بازی در مقابل دوربین را گذراند! او مدتی بعد به سبب تیپ جذاب و همچنین استعداد خود، وارد عرصه ی تئاتر شد و شروع به تمرین و بازی در این عرصه کرد.

او فعالیت بازیگری خود را از تلویزیون و از ۲۰۱۱ میلادی آغاز کرد. لازم به بیان است اونور سال ها در رشته های والیبال و همچنین بسکتبال فعالیت داشت، به همین خاطر او دارای فیزیک بدنی مناسب و همچنین چهره ای جذاب با چشمانی آبی بود! همین کافی بود تا وی به مدت ۴ سال در عرصه ی مدلینگ، فعالیت نیمه حرفه ای را تجربه نماید.

تونا

اونور تونا و ورود به دنیای بازیگری در تلویزیون

اونور تونا در سال ۲۰۱۱ میلادی در یکی از سناریوهای نوشته شده توسط ” ماهسون کیرمیزی گول ” بـه اسم ” زندگی ادامه دارد ” با نام اصلی ” Hayat Devam Ediyor ” به ایفای نقش پرداخت و نخسـتین بـازی خود را در کنار هنرمندان و بـازیگرانی چون فیکرت کوشکان، شنای گورلر، روزت هوبش و عارف ارکین تجربه کرد. تجربه ای ارزشمند که راه را برای دیگر موفقیت های وی هموار کرد.

سپس در سال ۲۰۱۳ میلادی، اونور برای دومین بار در سریال ” Huzur Sokağı ” به بازیگری پرداخت.

بازیگر ترک

اونور تونا وارد دنیای بزرگ سینما می شود

وی در سال ۲۰۱۴ میلادی با فیلم درام ” Bi Küçük Eylül Meselesi ” وارد بزرگ سینما شد! او در این فیلم، در کنار نقش های اصلی فیلم هم چون زینب عبدالله و انگین آکیورک بـه بازیگری پرداخت.

اونور تونا در همان سال، یعنی در سال ۲۰۱۴ میلادی در یک سریال تاریخی به نام ” Filinta ” در نقش اصلی آن به بازیگری پرداخت. او در این سریال در کنار هنرمندانی هم چون مهمت اوزگور، داملا آسلانالپ، سرهات توتوملوئر و ناز الماس بـه ایفای نقش پرداخت.

بازیگر سریال سیب ممنوعه

حضور اونور تونا در سریال ” سیب ممنوعه “

شهرت اصلی اونور از سال ۲۰۱۸ میلادی و ۲۰۱۹ میلادی و با حضور در نقش ” علیهان ” یا ” Alihan Taşdemir ” در سریال ” سیب ممنوعه ” با نام اصلی ” Yasak Elma ” آغاز شد!

زندگینامه کامل اونور تونا

زندگی شخصی اونور تونا

انور از سال ۲۰۱۲ میلادی تا ۲۰۱۳ میلادی با ” یاسمین کای آلن ” از همکاران خود در عرصه ی بازیگری، رابطه ی عاشقانه ای را تجربه کرد! سپس با ” نیل آتش ” برای مدتی در ارتباط بود. در ادامه، او از سال ۲۰۱۵ میلادی تا ۲۰۱۷ میلادی نیز با ” سدا گوون ” در ارتباط عاطفی بود. در ٢۰۱٨ میلادی نیز شایعاتی پیرامون رابطه ی ” ادا اجه ” بـا انور ایجاد شد که این شایعات سرانجام بـه جایی نرسید!

لازم به بیان است اونور در حال حاضر مجرد می باشد و در هیچ رابطه ی عاطفی و عاشقانه ای نیست.

زندگینامه اونور تونا

اونور تونا در حال حاضر در خارج از شهر و در جنگل زندگی می کند! همچنین او برای دل خود گاهی می خواند. اونور به ساز گیتار تسلط کامل دارد و تاکنون نیز دو آهنگ به نام های ” Acın Verdi ” و ” Tıpkı Sen ” منتشر کرده است که این دو آهنگ نیز طرفداران خاص خود را در کشور ترکیه پیدا کرده است. او اوقات فراغت خود را در خانه می گذراند و اغلب در حال تمرین و ساخت آهنگ در استودیوی شخصی خود می باشد.

دارایی اونور تونا در حال حاضر چیزی در حدود یک میلیون دلار برآورد می شود!

زندگینامه کامل اونور تونا

سریال های تلویزیونی اونور تونا

۲۰۱۱ میلادی – ۲۰۱۲ میلادی ؛ سریال Hayat devam ediyor (زندگی ادامه دارد) در نقش Siraç Bakırcı

۲۰۱۳ میلادی ؛ سریال Huzur Sokağı در نقش Ali Taner Atahan

۲۰۱۴ میلادی – ۲۰۱۶ میلادی ؛ سریال Filinta در نقش Filinta Mustafa

۲۰۱۶ میلادی – ۲۰۱۷ میلادی ؛ سریال Cesur Yürek در نقش Ömer Korkmaz

۲۰۱۸ میلادی – ۲۰۱۹ میلادی ؛ سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) در نقش Alihan Taşdemir

۲۰۱۹ میلادی ؛ سریال Mucize Doktor در نقش Ferman Eryiğit

اونور تونا در سریال Mucize Doktor

فیلم های سینمایی اونور تونا

۲۰۱۴ میلادی ؛ فیلم سینمایی Bi Küçük Eylül Meselesi در نقش Atıl

۲۰۱۹ میلادی ؛ فیلم سینمایی Ağır Romantik در نقش Kerem Babayiğit

زندگینامه کامل اونور تونا

آدرس اینستاگرام اونور تونا

http://bia2safa.net/goto/web/url/963366

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو