نحوه افزایش حقوق گروه‌های مختلف در سال آینده

منبع: برترین ها

50

1398/9/18

15:53


وضعیت افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر در لایحه بودجه ۹۹ تعیین تکلیف شد.

رویداد 24: وضعیت افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر در لایحه بودجه ۹۹ تعیین تکلیف شد.

براساس تبصره ١٢ لایحه بودجه ۹۹، ١ - افزایش حقوق گروه های مختلف حقوق بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه توسط دولت در این قانون انجام می گیرد به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع ماده (٧٨ ) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی بماند.

٢ -پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه های ضروری به کارکنان دولت مصوب ۲۶ /۲/ ۱۳۷۵ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن و پاداش های مشابه به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه های اجرائی موضوع ماده (٢٩) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده (٧٦ ) قانون مدیریت خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف سی سال خواهد بود که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می گیرد. هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی است.

ب- دولت مکلف است اعتبار ردیف ٢٢-٥٥٠٠٠٠ جدول شماره (٩) این قانون را برای افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با اولویت کسانی که دریافتی ماهانه آنها کمتر از سی میلیون (۳۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال می باشد، براساس آییننامه اجرائی که توسط سازمان برنامه و بودجه کشور با همکاری دستگاه های ذیربط تهیه می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، اختصاص دهد. صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ٣٣ تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مکلفند افزایش احکام حقوقی سال ١٣٩٩ بازنشستگان ذینفع ناشی از اجرای این حکم را از تاریخ ۱/ ۱/ ۱۳۹۹ اعمال و به صورت جداگانه در حکم حقوقی درج کنند.

نحوه افزایش حقوق گروه‌های مختلف در سال آینده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو