جانی دپ در فیلم مایکل جکسون بازی نمی‌کند

منبع: برترین ها

116

1398/9/18

17:29


جانی دپ تهیه‌کنندگی و بازیگری در فیلمی درباره مایکل جکسون را تکذیب کرد.

سینماهنر: نماینده جانی دپ گفته است که به‌رغم گزارش‌ها، نه خودش و نه شرکت فیلم‌سازی‌اش، اینفینیتوم نیهیل، در ساخت فیلم موزیکالی که از زبان دستکش‌ مایکل جکسون روایت می‌شود، نقشی نداشته‌اند.

جانی دپ حضورش در فیلم مایکل جکسون را تکذیب کرد

اوایل هفته جاری، نشریه هالیوود ریپورتر گزارش داد که این بازیگر آمریکایی تهیه‌کننده فیلم "به عشق یک لنگه دستکش: داستان موزیکال ممنوعه‌ای از زندگی مایکل جکسون از زبان دستکش‌ او" خواهد بود.

در مقاله اصلی، چنین توضیحی آمده بود:قبلاً می‌گفتند که جانی دپ و شرکت فیلم‌سازی‌اش، اینفینیتوم نیهیل، تهیه ‌کننده فیلم "به عشق یک لنگه دستکش" است.

اما اخیراً بر سر اینکه فیلم را چه کسی ساخته است، اختلاف نظرهایی درگرفته و نماینده جانی دپ می‌گوید که او و شرکتش نه تهیه‌‌کننده‌ این کار هستند و نه به هیچ صورتی دستی در آن دارند.

نویسنده آن مقاله، جولیِن نیتزبرگ، نوشته است که این فیلم موزیکال ماجرای گروهی آدم فضایی است که شبیه دستکش‌هایی پر زرق و برق هستند و ناگهان سفینه‌شان در شهر گری در ایالت ایندیانا فرود می‌آید، و با مایکل جکسون جوان آشنا می‌شوند.

این فیلم نگاهی است به نیروهای عجیبی که شخصیت مایکل را شکل دادند و رسوایی‌هایی که شهرت منفی برایش رقم زدند و در بخشی از این فیلم به نوعی به اتهام‌های جنسی متوجه این خواننده نیز اشاره می‌شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو