بازگشت مهران مدیری به تلویزیون از شب یلدا

منبع: ایران آرت

59

1398/9/18

18:40


به گفته تهیه‌کننده برنامه دورهمی، این برنامه از شب یلدا با اجرای مهران مدیری روی آنتن خواهد رفت.

ایران آرت: برنامه "دورهمی" شبکه نسیم بعد از مدت‌ها به آنتن برمی‌گردد؛ امروز مهران مدیری و سیدمصطفی احمدی با مدیر شبکه جلسه‌ای خواهند داشت تا این برنامه در شب یلدا روی آنتن برود.

سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی که ترجیح داد گفت‌وگویی نکند، در صحبت‌هایی کوتاه با تسنیم، بازگشت برنامه "دورهمی" به آنتن را تأیید کرد  و گفت: ان‌شاءالله اگر مشکلی نباشد شب یلدا روی آنتن می‌رویم.

احمدی پیش از این در گفت‌وگو با مهر گفته بود: با توجه به استقبال کم‌نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه "دورهمی"، همچنین پیشنهاد سازمان صداوسیما و تأکید مهران مدیری مبنی‌ بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد که تولید "دورهمی" برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز کنیم.

احمدی درباره اینکه چه تغییراتی قرار است در این برنامه انجام شود، اظهار کرده بود: "دورهمی" در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی به آنتن بازمی‌گردد و با تشکیلِ اتاق فکر  مشغولِ ایده‌پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم که به تدریج در طول کار انجام خواهد شد.

​پیش از این قرار بود برنامه‌ای مشابه با "دورهمی" با نام "شب نشینی" با کارگردانی و اجرای مهران مدیری از شبکه نمایش خانگی پخش شود که به نظر می‌رسد صداوسیما به طور قانونی مانع پخش آن برنامه شده است. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو