زندگینامه کامل باریش اردوچ و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه کامل باریش اردوچ و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام


منبع: کولاک

410

1398/9/18

20:27


کولاک ، محمد سیمری : در این مطلب زندگینامه کامل باریش اردوچ از نظرتان می گذرد. از جمله بازیگران خارجی که توانسته است در تلویزیون و سینمای کشور ترکیه، حرفی برای گفتن داشتن باشد، باریش اردوچ می باشد! در این مطلب بیشتر درباره باریش اردوچ و زندگی او به بحث خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. باریش از ماه مه سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان سفیر خیرخواهی برای انجمن زندگی بدون سرطان کشور ترکیه انتخاب شده است.

باریش اردوچ

باریش اردوچ با نام اصلی ” Barış Arduç ” متولد ۹ ماه اکتبر سال ۱۹۸۷ میلادی در شهر مونسترلینن کشور سوئیس می باشد. لازم به بیان است او فرزند یک خانواده ترک (Erol Arduç و Gülay Arduç) می باشد؛ پدر باریش اصالتا از مهاجرین کشور آلبانی و آلبانیایی تبار و مادر وی نیز اهل شهر آرتوین در شمال شرقی کشور ترکیه می باشد.

باریش دو برادر، یکی کوچک تر از خود و دیگری بزرگ تر از خود دارد.

باریش در ۸ سالگی به همراه خانواده به کشور ترکیه مهاجرت نموده است. او دوران ابتدایی و متوسطه ی خود را در کشور ترکیه و در شهر آداپازاری استان سقاریه گذارنده است. پس از وقوع زلزله ۵٫۷ ریشتری در سال ۱۹۹۹ میلادی شهر ازمیر که منجر به کشته شدن ۱۷ هزار نفر شد! او و خانواده ی وی به شهر بولو و سپس شهر اسکودار نقل مکان کردند و وی در آنجا، تحصیلات دبیرستانی خود را به پایان رساند.

زندگینامه کامل باریش اردوچ

باریش اردوچ فارغ التحصیل آکادمی ورزشی دانشگاه Kayseri Erciyes کشور ترکیه می باشد. لازم به بیان است باریش در فعالیت های ورزشی مختلفی هم چون  شنا و غواصی، فوتبال، بسکتبال، هندبال و همچنین قایقرانی فعالیت داشته است! او به مدت ۸ سال، نجات غریق بود و در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز به ورزش بوکس روی آورد!

باریش، جوانی بسیار فعال است! او به چهار زبان آلبانیایی، اسپانیایی، انگلیسی و همچنین ترکی تسلط کامل دارد.

زندگینامه کامل باریش اردوچ

آغاز فعالیت باریش در عرصه ی بازیگری

او فعالیت بازیگری خود را از عرصه ی تئاتر شروع کرده است! وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تا ۲۰۰۹ میلادی مشغول به آموختن حرفه ای رشته ی بازیگری در شهر استانبول بود. او در سال ۲۰۰۹ میلادی و پس از آشنایی با بازیگر به نام کشور ترکیه یعنی ” آیلا آلگان ” به صورت حرفه ای وارد این عرصه شد!

او دوره ی فراگیری تئاتر خود را در آموزشگاه خانواده ی sadri تکمیل کرد.

اردوچ پس از دو سال بازی در تئاتر، در سال ۲۰۱۱ میلادی و وقتی ۲۴ سال، سن داشت در نقش ” Cenk ” و با سریال ” Küçük Hanımefendi “برای اولین بار در جلوی دوربین قرار گرفت و در همان سال نیز در دو سریال دیگر به ایفای نقش پرداخت! سریال هایی با نام ” Dinle Sevgili ” و ” Pis Yedili “.

باریش اردوچ

حضور اردوچ در دنیای سینما و آغاز دوره ی شهرت و محبوبیت

باریش اردوچ با بازی در نقش ” Emin ” در فیلم ” Sadece Sen ” در سال ۲۰۱۴ میلادی و با بازی در کنار بازیگران بزرگی چون ابراهیم چلیکول وارد دنیای سینما شد. اما شهرت وی با بازی در سریال ” عشق اجاره ای ” با نام اصلی ” Kiralık Aşk ” در سال ۲۰۱۵ میلادی و حضور در نقش ” Ömer İplikçi ” آغاز شد! بازی او در این سریال، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت! ” الچین سانگو ” نیز در نقش مقابل او دیعنی ” دفنه ” بازی می کرد.

اردوچ

باریش و حضور در سریال ” کلاغ سیاه “

سریال تلویزیونی ” Kuzgun ” با ترجمه ی ” کلاغ سیاه ” در ژانر درام و اکشن، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی می باشد. باریش در این سریال، در نقش ” Kuzgun Cebeci ” به ایفای نقش پرداخته است. این سریال چهارشنبه ها در ساعت ۲۰ از شبکه Star TV پخش می شود.

سریال ترکی ” کلاغ سیاه ” در ۵۴ قسمت به زبان اصلی تولید شده است؛ این سریال به زبان فارسی هم دوبله شده است.

سریال کلاغ سیاه

زندگی شخصی باریش اردوچ

باریش اردوچ در حال حاضر با ” گوپسه اوزای ” بازیگر ترک، نامزد شده است؛ گفته می شود آن ها در آینده نزدیک با یکدیگر ازدواج خواهند کرد!

باریش در سال ۲۰۱۵ میلادی، به عنوان مدل تبلیغاتی در کمپین های تبلیغات تلویزیونی و همچنین آگهی های بازرگانی برند Derimod Shoes فعالیت داشته است. جالب است بدانید ارزش دارایی وی، چیزی در حدود ۵ تا ۷ میلیون پوند برآورد شده است.

زندگینامه کامل باریش اردوچ

افتخارات اردوچ

باریش اردوچ دو بار برنده ی جایزه ی پروانه طلایی در سال های ۲۰۱۵ میلادی و ۲۰۱۶ میلادی شده است. همچنین او در جشنواره ی ” بیاف ” لبنان موفق به کسب جایزه شد.

سریال کلاغ سیاه

فیلم های سینمایی باریش اردوچ

  • ۲۰۱۴ میلادی؛ فیلم ” فقط تو ” با بازی در نقش ” امین “
  • ۲۰۱۴ میلادی ؛ فیلم ” Deliha ” بازی بازی در نقش ” جمیل “
  • ۲۰۱۷ میلادی ؛ فیلم ” زمان خوشبختی ” با بازی در نقش ” مرت “

باریش اردوچ

سریال های تلویزیونی باریش اردوچ

  • ۲۰۱۱ میلادی ؛ سریال ” خانم کوچولو ” با بازی در نقش ” جنک “
  • ۲۰۱۱ میلادی ؛ سریال ” گوش کن عزیزم ” با بازی در نقش ” هاکان “
  • ۲۰۱۱ میلادی ؛ سریال ” هفت شرور ” با بازی در نقش “سینان “
  • ۲۰۱۲ میلادی ؛ سریال ” برای من نگران نباش ” با بازی در نقش ” احمد آوج‌ اغلو “
  • ۲۰۱۳ میلادی – ۲۰۱۴ میلادی ؛ سریال ” Bugünün Saraylısı ” با بازی در نقش ” سلیم بایراکتار “
  • ۲۰۱۵ میلادی ؛ سریال ” راسون: برای خانواده‌ام ” با بازی در نقش “تکین آتان “
  • ۲۰۱۵ میلادی – ۲۰۱۷ میلادی ؛ سریال ” عشق اجاره‌ ای ” با بازی در نقش ” عمر ایپلکچی “
  • ۲۰۱۹ میلادی ؛ سریال ” کلاغ سیاه ” با بازی در نقش ” کوزگون “

آدرس اینستاگرام باریش اردوچ

http://bia2safa.net/goto/web/url/964405

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو