دانلود بازی Dying Light Enhanced Edition v1.23 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Dying Light Enhanced Edition v1.23 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

340

1398/9/18

20:43


داستان بازی Dying Light مربوط به شخصیتی به نام «کایل کرین» می‌شود. او یک مامور مخفی است که برای یافتن شخصی به نام «کدیر سلیمان» به شهر تاریخی در ترکیه به نام هاران سفر می‌کند. هاران یک منطقه قرنطینه با معماری به دور از مدرنیزه است که شما در آن تنها نخواهید بود. در شهر هاران تعداد بسیار زیادی نجات یافته اعم از خوب و بد حضور دارند و هر از گاهی در جای جای نقشه و خط اصلی داستان بازی آن‌ها را خواهید دید. در این میان باید نقش یک مامور چند جانبه را ایفا کنید و در میان راه به مشکلات بسیاری در تصمیم گیری برخواهید خورد؛ آیا به بازماندگان کمک کنید؟ یا مرگ و زندگی آن‌ها اهمیتی ندارد و باید ماموریت اصلی خود را به اتمام برسانید؟ به گفته استودیو تکلند، بازی Dying Light در ابتدا به عنوان یک ادامه از سری بازی‌های جزیره مردگان در نظر گرفته شده بود، اما بعدها تصمیم بر این شد که این بازی تبدیل به یک اثر جداگانه نسبت به بازی‌های قبلی شود و چیزی بهتر و بزرگ‌تر ارایه دهد.

Dying Light Enhanced Edition MULTi16 PC-PLAZA

نسخه کاملا آپدیت شده بازی به v1.23 جایگزین شد

دانلود-بازی-Dying-Light-The-Following-Enhanced-Edition

نسخه ی Enhanced Edition این بازی بر پایه ی نسخه ی اصلی Dying Light می باشد و این در حالی است که در کنار آن, قابلیت های بیشتری از جمله تمامی محتوای اضافی و بروزرسانی هایی است که تاکنون برای این بازی منتشر شده را نیز شامل می شود. این محتویات اضافه شامل تمامی موارد Be the Zombie, Cuisine & Cargo, Ultimate Survivor Bundle و The Bozak Horde می باشد و در نهایت The Following نیز به صورت جداگانه دارای قابلیت های مختص به خود می باشد.

در این بخش از بازی شما به مکان هایی فراتر از دیوار Harran سفر می کنید تا مکان های گسترده و پهناور بیشتری را کشف کنید. منطقه ی خطرناک جدیدی در Dying Light: The Following کشف می کنید که باید در آن دوام بیاورید و مانند همیشه به خوبی تلاش کنید.این محتوای جدید داستانی عظیم و گسترده در خود دارد که شما در آن با شخصیت های مرموز بسیاری مواجه می شوید.علاوه بر آن مهارت های جدیدی کسب می کنید, سلاح های جدید و مرگبار پیدا می کنید و مراحل غیر منتظره ی بسیاری پیش رو خواهید داشت.این بخش جدید دارای تعداد زیادی آیتم قابل تنظیم می باشد که شما می توانید آن ها را به گونه ای که می خواهید تغییر دهید.بخش رانندگی با وسایل نقلیه ی درون بازی در جاده های ناهموار و خطرناک بازی هیجان بیشتری به Dying Light اضافه می کند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • براساس ریلیز رسمی SKIDROW یعنی Dying Light The Following Enhanced Edition Prison Heist-SKIDROW می باشد.
  • فایل های رسمی DevTools در این نسخه به صورت کامل و صحیح قرار گرفته اند. فایل های DevTools که در نسخه SKIDROW می باشند، مشکل داشته و سالم نیست. فایل های DevTools به شما اجازه می دهد تا Mod بر روی بازی نصب کنید. هم چنین توجه داشته باشید که اگر می خواهید پچ های آینده بازی را نصب کنید، دانلود و نصب DevTools شدیدا توصیه می شود.
  • برای این که پس از نصب بازی بتوانید DevTools Editor را اجرا کنید، تمامی فایل های Dying Light Developer Tools را به فولدر اصلی محل نصب بازی منتقل کنید. سپس از کرک موجود در پوشه NoDVD/ALI213 استفاده کنید. ویرایشگر DevTools تنها با این کرک فعال است و کار می کند.
  • شش کرک متعدد برای این نسخه قرار گرفته است! این کرک ها در پوشه ی NoDVD در محل نصب نسخه فیت گرل می باشد که پس از نصب بازی ایجاد می شود. کرکی که بعد از نصب نسخه فیت گرل بر روی بازی شما اعمال می شود، کرک گروه CODEX است. که باعث می شود تا سیوهای شما با نسخه های پیشین همخوانی داشته باشد. کرک REVOLT نیز که در پوشه ی NoDVD قرار دارد، به شما اجازه می دهد تا با سایر کاربرانی که از این کرک استفاده می کنند، تحت استیم آنلاین بازی کنید. مجموع کرک ها شامل SKIDROW, 3DM, ALI213, CODEX, SEE, REVOLT می باشند.
  • شما می توانید ویدیوهای بازی را با کیفیت ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p یا هر دو، به صورت انتخابی بر روی نسخه فیت گرل نصب کنید. دقت کنید که نصب یکی از این دو کیفیت الزامی می باشد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی انکود نشده است. تمامی فایل ها اوریجینال هستند و دستکاری نشده اند.
  • حجم بازی از ۳۱.۲ گیگابایت به ۱۱.۳گیگابایت الی ۱۸.۳گیگابایت باتوجه به فایل های انتخابی شما کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۱۳ الی ۳۵ دقیقه می باشد که باتوجه به قدرت سیستم شما متغیر است.
  • حجم مورد نیاز بعد از اتمام نصب بازی به حداکثر ۳۹گیگابایت می باشد.
  • حداقل ۲گیگ فضای رم خالی برای نصب این ریپک لازم است.
  • ریپک بر اساس کتابخانه ی ZTool توسعه یافته توسط Razor12911 ساخته شده است.
info

 Dying Light: The Following – Enhanced Edition takes parkour-fueled zombie survival to a whole new level. Enjoy the definitive Dying Light experience with the brand-new Legend system, improved visuals, major gameplay enhancements, and more. This package comes with all the available bonus content, including Be the Zombie, Cuisine & Cargo, Ultimate Survivor Bundle, and The Bozak Horde. Last but not least, travel beyond the walls of Harran to discover a vast, dangerous new region in Dying Light: The Following – a massive story-based expansion that brings mysterious characters, deadly new weapons, unexpected quests, and fully customizable and drivable dirt buggies.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit

Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz

Memory: 4 GB RAM DDR3

Hard Drive: 40 GB free space

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)

DirectX®: Version 11

Sound: DirectX® compatible

Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit

Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz

Memory: 8 GB RAM DDR3

Hard Drive: 40 GB free space

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)

DirectX®: Version 11

Sound: DirectX® compatible

Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه PLAZA دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا 6م دسامبر 2019 می باشد. نسخه فیت گرل قدیمی است و نسخه جدید در حال آماده شدن است! به محض انتشار ریپک جدید فیت گرل، جایگزین خواهد شد.

————————

دانلود بازی Dying Light Enhanced Edition MULTi16 v1.23-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

————————

دانلود فیت گرل Dying Light v1.16.0 + All DLCs-FitGirl:

توضیحات بیشتر: Includes DevTools + Multiplayer

توجه مهم! شما باید یکی از دو فایل 720p یا 1080p را حتما برای نصب بازی دانلود کنید. فایل DevTools انتخابی می باشد و نصبش الزامی نیست.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود فایل کیفیت 720p ویدیوها fg-selective-videos-720p برای نسخه فیت گرل

دانلود فایل کیفیت 1080p ویدیوها fg-selective-videos-1080p برای نسخه فیت گرل

دانلود فایل انتخابیDevTools بازی fg-optional-devtools برای نسخه فیت گرل


dying light بازی AAA دانلود Drop 0 بازی Dying Light The Following دانلود اخرین آپدیت بازی Dying Light دانلود بازی Dying Light دانلود بازی Dying Light Enhanced Edition برای pc دانلود بازی دایینگ لایت آخرین ورژن دانلود بسته های الحاقی بازی dying light the following دانلود تمامی DLCهای بازی Dying Light دانلود تمامی DLCهای بازی dying light the following دانلود جدیدترین نسخه بازی Dying Light دانلود فیت گرل بازی Dying Light دانلود کرک RELOADED بسته الحاقی Reinforcements دانلود نسخه Reinforcements بازی dying light دانلود نسخه فشرده فیت گرل بازی Dying Light The Following Enhanced Edition Reinforcements دانلود نسخه کامل بازی دایینگ لایت سری بازی‌های جزیره مردگان دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو