سیدحسین حسینی بعد از تساوی ۲-۲ استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و با عصبانیتی که همه بازیکنان استقلال داشتند، گفت: خیلی از بازیکنان شب گذشته در اتاق‌های خودشان گریه کردند. استراماچونی طوری رفتار کرده بود که همه او را دوست داشتیم. فکر نمی‌کنم در هیچ جای جهان مربی روی نیمکت نباشد و کاپیتان از داخل زمین تعویض‌ها را هماهنگ کند. آقای فتحی استقلال چه چیزی دارد که رهایش نمی‌کنید؟ وقتی تیم می‌بازد علیه شما شعار می‌دهند. وقتی می‌بریم شعار می‌دهند. وقتی ۵ گل به حریف می‌زنیم باز هم شعار می‌دهند. بعد از دربی من به آقای غلامپور گفتم کارایی لازم را ندارم و دروازه‌بان دیگری استفاده کنند اما نمی‌دانم آقای فتحی از استقلال چه چیزی می‌خواهد که نمی‌رود. 

او همچنین ادامه داد: می‌دانید در این چند ساعت چه تعداد از هواداران تا مرز سکته رفته‌اند؟‌ من رابطه خوبی با استراماچونی دارم و مرتب با او در تماس بودم.  شب قبل از آخرین تمرین تیم که حضور پیدا نکرد مسئولان باشگاه به من گفتند به نمایندگی از ما با او صحبت کن و بگو تا دو روز دیگر طلبش را پرداخت می‌کنیم. 88 هزار از طلبش آماده شده و تا دو روز دیگر 12 هزار دلار دیگر را جور می‌کنیم که این موضوع رابه سرمربی منتقل کردم. البته چون می‌دانستم شرایط مدیریت در باشگاه به چه صورت است برای اینکه خراب نشوم به استراماچونی گفتم شاید حرفشان حرف نباشد که دقیقا همین اتفاق افتاد و حرفشان را عوض کردند و گفتند تلاش می‌کنیم تا دوشنبه تمام پول را جور کنیم که مجددا این حرف را به سرمربی منتقل کردم. 

دروازه بان استقلال ادامه داد: اگر با مشکل تحریم روبرو بودیم همان اول به مربی می‌گفتید. متاسفانه به دلیل واریزی‌های مشکوک پلیس حساب استراماچونی را مسدود کرده بود که به مسئولان باشگاه گفت دیگر پولی به حسابش واریز نکنند تا مشکلی ایجاد نشود اما قبل از بازی با سپاهان مجددا پول به حسابش واریز شد شاید فتحی من را کنار بگذارد اما حرف‌هایم را  می‌زنم که بعدا نگویند چون فتحی رفته صحبت می کنم. قبل  از بازی با تراکتور زمین تمرین نداشتیم. فتحی فقط در تلویزیون وعده می‌دهد که هواداران هم متوجه دروغ‌های او شده‌اند.

حسینی همینطور درباره حضور دوباره مجیدی و بازگشت استراماچونی هم گفت: فصل قبل در چند دیداری که مجیدی بود راحت بودیم اگر او انتخاب شود فشار سنگینی رویش است. این تیم صدر جدول است و هر کسی انتخاب شود کار سختی دارد. اما مدیران تیم عین خیالشان نیست. یکی از دوستداران استقلال که همواره در کنار تیم بوده و به بچه‌ها لطف داشته، گفت پولی را حاضر کرده که می‌خواهد نقدا از طرف خودش به استراماچونی بدهد تا بماند اما متاسفانه سرمربی تصمیمش را گرفته بود و حتی پیامی که به او داده بودم را نخواند و رفت.