اولین تیزر سریال Stargirl محصول دی‌سی یونیورس منتشر شد

منبع: گیمفا

149

1398/9/19

02:00


اولین تیزر سریال Stargirl محصول دی‌سی یونیورس منتشر شد

سریال جدید بعدی که قرار است محتواهای سرویس استریم دی‌سی یونیورس را گسترش دهد Stargirl «استارگرل» است که پخش آن از بهار ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. سریال Stargirl همزمان با دی‌سی یونیورس از شبکه CW هم پخش خواهد شد. حالا اولین نگاه به این سریال ابرقهرمانی منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تیزر گروهی از نوجوانان از جمله شخصیت اصلی را می‌بینیم که جلوی کمدهای خود در دبیرستان ایستاده‌اند. سپس صدای کورتنی ویتمور را می‌شنویم که می‌گوید: عصا من رو انتخاب کرد و من شما رو انتخاب می‌کنم.

Stargirl با دیگر آثار دی‌سی یونیورس متفاوت خواهد بود. اگرچه سریال‌های انیمیشنی Young Justice «عدالت جوان» و Harley Quinn «هارلی کوئین» حال و هوای شاداب‌تری نسبت به سریال‌های لایو اکشن Titans «تایتان‌ها»، Swamp Thing «سوامپ ثینگ» و Doom Patrol «دووم پاترول» دارند، به نظر می‌آید Stargirl ترکیب جالبی از این دو فضاست در حالی که روی گروهی از نوجوانان تمرکز دارد.

جف جانز (Geoff Johns) شورانر سریال قبلا درباره شخصیت استارگرل که خودش خالق آن بوده صحبت کرده است. این تهیه‌کننده بازیگر نقش اصلی یعنی برک بسینجر (Brec Bassinger) را برای رویکردش به نقش مورد ستایش قرار داد. او در این باره گفت:

هیچ شخصیت دیگه‌ای توی کامیک‌ها به اندازه استارگرل برای من خاص نیست، و پس از جستجوی بسیار میتونم بگم هیچ بازیگر دیگه‌ای توی دنیا بهتر از برک بسینجر نمیتونه این نقش رو بازی کنه. ملایمت، قدرت، شوخ‌طبعی و انرژی مثبت برک برای شخصیت کورتنی اهمیت زیادی داره. خیلی خوشحالم که اون بازی در این نقش رو قبول کرد.

استارگرل قبلا در سریال‌های Smallville‌ «اسمال‌ویل» و Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» حضور داشته، اما نسخه جدید او در سریال کاملا متفاوت است و رویکرد جدیدی به شخصیت دارد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو