فریبا طالبی بازیگر سریال وارش کیست؟ + عکس

منبع: کولاک

380

1398/9/19

02:54


کولاک ، محمد سیمری : فریبا طالبی متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر مشهد است. فریبا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ی سینما و هنر با گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد.

فریبا طالبی

شاید جالب باشد که بدانید فریبا جزو آن دسته از بازیگران می باشد که از طریق یک فراخوان وارد این حرفه شده است! او پانزده سال، سن داشت که از طریق یک فراخوان برای مجری گری، تست داد؛ فن بیان و همچنین شیوایی سخن گفتن او باعث شد تا وی در این تست قبول شود! وی برای اولین بار، به عنوان یک مجری کودک در قاب جادویی تلویزیون ظاهر شد.

فریبا طالبی برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ شمسی با سریال ” فاصله ها ” به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده به جلوی دوربین رفت! ” فاصله‌ ها ” نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی می باشد که برای پخش در شبکه ی سه سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده‌ بود.

بازیگر سریال وارش

طالبی در آثاری چون ” فاصله‌ ها ” (به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده)، ” پله آخر ” (به کارگردانی علی مصفا)، ” راه بهشت ” (به کارگردانی مهدی صباغ‌ زاده)، ” رویای کاظم ” (به کارگردانی  علی شاه‌ حاتمی)، ” اینک بهشت ” (به کارگردانی صادق آشتیانی) و همچنین فیلم تلویزیونی ” آرزوهایت را به خاک نسپار ” حضور داشته است.

فریبا طالبی در جدیدترین فعالیت خود، در سریال ” وارش ” حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

طالبی و همسرش

لازم به بیان است فریبا در حال حاضر در زمینه ی طراحی مد و لباس فعالیت دارد؛ همچنین او برندی با عنوان ” fundo ” را دارا می باشد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو