هوای تهران تا ۴ روز آینده سالم است/سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود

60

1398/9/19

13:11


هوای تهران تا ۴ روز آینده سالم است/سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز در خلیج فارس و جزایر آن به ویژه در جزیره سیری رگبار و رعد و برق شدید رخ داد.

وی با بیان اینکه امروز صبح برای جنوب و جنوب غرب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود، افزود: برای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بارش پراکنده برف و باران خواهیم داشت.

نقشینه با تاکید بر اینکه فردا برای کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین البرز مرکزی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: در سواحل دریای خزر نیز بارش باران پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید:هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است/پیش بینی بارش باران برای اکثر مناطق کشوروی با بیان اینکه پنج شنبه بارش‌ها به شمال شرق کشور محدود می‌شود، گفت: با نفوذ سامانه بارشی جدید از غرب به کشور بارش‌های پراکنده ابتدا در غرب و جنوب غرب آغاز خواهد شد.

نقشینه ادامه داد: روز جمعه در غرب و جنوب غرب بارش‌ها به سبب تقویت سامانه بارشی تشدید می‌شود و بعد از ظهر جمعه این سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور فعال شده و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر منجر به بارش برف می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است، گفت: کمینه دما برای مهرآباد ۳ درجه و بیشینه دما ۱۱ درجه پیش بینی شده است.

نقشینه ادامه داد: شهرکرد با دمای منفی ۷ درجه خنک‌ترین و چابهار با دمای ۲۷ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: تهران فردا و پس فردا غبار صبح گاهی خواهد داشت و کیفیت هوا در پایتخت برای امروز و ۴ روز آینده در وضعیت سالم پیش بینی شده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو