قصر شیرین به نمایش خانگی آمد

منبع: نمناک

122

1398/9/19

13:25


فیلم سینمایی قصر شیرین با بازی حامد بهداد در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

توزیع فیلم قصر شیرین در نمایش خانگی

قصر شیرین فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی است که امروز 19 آذرماه 98 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

متاسفانه بازار قاچاق فیلم ها این روزها حسابی داغ است و قصر شیرین رضا میرکریمی یکی از فیلم هایی است که گرفتار ماجرای انتشار نسخه غیرقانونی شد.

هفته گذشته نسخه غیرقانونی فیلم قصر شیرین در فضای مجازی منتشر شد و عوامل این فیلم را مجبور کرد تا برای پیشگیری از ضررهای بیشتر نسخه قانونی فیلم را در نمایش خانگی توزیع کنند.

حامد بهداد

قصر شیرین برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیمنامه و موسیقی متن در این جشنواره مهم سینمایی شد.

این فیلم رضا میرکریمی یکی از پرافتخارترین فیلم های سینمای ایران در جشنواره های بین المللی است که در جشنواره فیلم شانگهای،جشنواره فیلم آنتالیا و جشنواره باتومی گرجستان به نمایش درآمد و خوش درخشید.

رضا میرکریمی

قصر شیرین روایتگر داستان مردی به نام جلال مرادی است که در یک تصادف، خانواده ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندانی اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده ...

نیوشا علیپور و حامد بهداد

بازیگران فیلم قصر شیرین

حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی خواجه پاشا و زهیر یاری در فیلم قصر شیرین به ایفای نقش پرداختند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو