جامعه باید بپذیرد که فشار‌های مالیاتی در راه است

منبع: برترین ها

42

1398/9/19

13:38


رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر گفت: دولت تمرکز خود را روی مالیات بیشتر کرده است و جامعه نیز باید این واقعیت تلخ یا شیرین را بپذیرد که فشار‌های مالیاتی در راه است و نباید از اقداماتی مانند افزایش قیمت بنزین با افزایش درآمد‌های مالیاتی تعجب کرد.

روزنامه مستقل: رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر گفت: دولت تمرکز خود را روی مالیات بیشتر کرده است و جامعه نیز باید این واقعیت تلخ یا شیرین را بپذیرد که فشارهای مالیاتی در راه است و نباید از اقداماتی مانند افزایش قیمت بنزین با افزایش درآمدهای مالیاتی تعجب کرد.

براساس لایحه بودجه ۹۹ میزان درآمدهای حاصل از مالیات ۱۹۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که در ذیل آن درآمد حاصل از مالیات بر واردات در سال آینده ۲۰ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است. علتان موسی پور، رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر، اظهار داشت: همانطور که مشاهده می شود دولت تمرکز خود را روی مالیات بیشتر کرده است و جامعه نیز باید این واقعیت تلخ یا شیرین را بپذیرد که فشارهای مالیاتی در راه است و نباید از اقداماتی مانند افزایش قیمت بنزین با افزایش درآمدهای مالیاتی تعجب کرد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه شرايط برای صادرات نیز بسیار سخت شده است، گفت: به لحاظ محدودیت های ناشی از تحریم و نیز فشارهای داخلی صادر کنندگان در شرایط خوبی نیستند و بجای اینکه به فکر بازاریایی با کیفیت محصول باشنتلي به داخل و جیران تهدات ارزی و هزینه ها کرده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو