ساناز سماواتی بازیگر سریال وارش کیست؟ + عکس

منبع: کولاک

292

1398/9/19

13:39


کولاک ، محمد سیمری : ساناز سماواتی متولد فروردین ماه سال ۱۳۵۰ شمسی در شهر تهران است. ساناز از جمله بازیگران زن ایران زمین است که فعالیت خود را در عرصه ی بازیگری از کلاس های بازیگری آغاز نموده است.

ساناز سماواتی

سماواتی فعالیت در حرفه ی بازیگری را به صورت جدی از سال ۱۳۷۱ شمسی و وقتی ۲۰ سال، سن داشت و دانشجوی ترم چهار دانشگاه بود، با حضور در اولین دوره ی کلاس های بازیگری حمید سمندریان آغاز کرد. او از جمله نفرات با استعداد در این دوره های آموزشی به شمار می آمد! شاید جالب باشد که بدانید ساناز در این دوره ها، با علی صالحی و علی مسعودی نیز، هم کلاس بود! هر سه آن ها جزو ۷۲ نفر از ۲۰۰ هنرجوی ثبت نامی برای این دوره های آموزشی بازیگری بودند!

اولین تجربه ی ساناز مربوط است به حضور در فیلم ” حامی ” به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۷۱ شمسی! او در اواخر کلاس های بازیگری خود، برای حضور در این پروژه به صلح میرزایی معرفی شد و وی توانست اولین تجربه یخود را در جلوی دوربین به دست آورد.

ساماوتی همراه با خانواده

ساناز سماواتی در سال ۱۳۷۴ شمسی و با حضور در سریال ” لحظه های آشنا ” وارد دنیای تلویزیون شد. سریال ” لحظه های آشنا ” به کارگردانی مجتبی یاسینی در در ایام ماه مبارک رمضان و در برنامه کودک و نوجوان پخش می‌ شد. ساناز با حضور در سریال ” مسافر ” به کارگردانی سیروس مقدم و در نقش ” همسر حامد خاکباز ” به شهرت رسید.

ساناز در جدیدترین فعالیت خود، در سریال ” وارش ” به کارگردانی احمد کاوری  حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

بازیگر سریال وارش

در انتها لازم به بیان است ساناز، ازدواج کرده است و متاهل می باشد؛ او یک پسر به نام ” برسا ” دارد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو