باریش اردوچ بازیگر نقش کوزگون در سریال کلاغ سیاه کیست؟ + عکس

منبع: کولاک

608

1398/9/19

14:00


کولاک ، محمد سیمری : باریش اردوچ با نام اصلی ” Barış Arduç ” متولد اکتبر سال ۱۹۸۷ میلادی در شهر مونسترلینن سوئیس می باشد. او فرزند یک خانواده ی ترک می باشد! پدر باریش اصالتا از مهاجرین کشور آلبانی و آلبانیایی تبار و مادر وی نیز اهل شهر آرتوین ترکیه می باشد.

باریش اردوچ

باریش اردوچ فارغ التحصیل آکادمی ورزشی دانشگاه Kayseri Erciyes کشور ترکیه می باشد. همچنین او به چهار زبان آلبانیایی، اسپانیایی، انگلیسی و همچنین ترکی تسلط کامل دارد.

باریش فعالیت بازیگری خود را از عرصه ی تئاتر شروع کرده است! او از سال ۲۰۰۷ میلادی تا ۲۰۰۹ میلادی مشغول به آموختن حرفه ای رشته بازیگری در شهر استانبول بود. او در سال ۲۰۰۹ میلادی و پس از آشنایی با بازیگر به نام کشور ترکیه یعنی ” آیلا آلگان ” به صورت حرفه ای وارد این عرصه شد!

بازیگر سریال کلاغ سیاه

باریش اردوچ با بازی در نقش ” Emin ” در فیلم ” Sadece Sen ” در سال ۲۰۱۴ میلادی وارد دنیای سینما شد. اما لازم به بیان است شهرت وی با بازی در سریال ” عشق اجاره ای ” در سال ۲۰۱۵ میلادی و حضور در نقش ” Ömer İplikçi ” آغاز شد!

باریش در جدیدترین فعالیت خود در سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” با نام اصلی ” Kuzgun ”  محصول سال ۲۰۱۹ میلادی حضور دارد. او در این سریال، در نقش ” کوزگون ” به ایفای نقش پرداخته است. سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” در ژانر درام و اکشن تولید کمپانی Ay Yapim می باشد و از شبکه ی STAR TV ترکیه به روی آنتن می رود.

اردوچ

در انتها لازم به بیان است باریش در حال حاضر با ” گوپسه اوزای ” بازیگر ترک، نامزد شده است؛ آن ها در آینده نزدیک با یکدیگر ازدواج خواهند کرد!

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو