«سعید آقاخانی» با دو فیلم در راه جشنواره فجر

منبع: برترین ها

65

1398/9/19

14:02


«سعید آقاخانی» بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خداحافظی طولانی»، امسال با دو فیلم راهی جشنواره فیلم فجر ۳۸ شده تا بتواند موفقیت خود در کسب سیمرغ بلورین را تکرار کند.

خبرگزاری میزان: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود.

«سعید آقاخانی» با دو فیلم در راه جشنواره فجر

در این میان با شروع فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می‌شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غایبان سینما در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل پاییز مبدل شود.

«سعید آقاخانی» بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خداحافظی طولانی» امسال با دو فیلم راهی جشنواره فیلم فجر شده تا بتواند موفقیت خود در کسب سیمرغ بلورین را تکرار کند.

شاید چندین سال پیش تمامی اذهان عمومی آقاخانی را به ایفای نقش های کمدی و یا کارگردانی چنین آثاری می‌شناختند و هیچکس فکر نمی‌کرد که این بازیگر سینما بتواند موفقیت بسیار بیشتری را در ایفای آثار جدی به دست آورد اما آقاخانی نه تنها در «خداحافظی طولانی» بلکه در دیگر آثار غیرکمدی هم بازی خوبی را ارائه داد.

«سعید آقاخانی» با دو فیلم در راه جشنواره فجر ۳۸

***زنبور کارگر

فیلم سینمایی زنبور کارگر از جمله آثاری است که می‌تواند با توجه به عوامل و بازیگران از شانس‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر باشد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی و کارگردانی افشین صادقی چندی پیش در تهران آغاز شده و همچنان در حال انجام است.

«سعید آقاخانی» با دو فیلم در راه جشنواره فجر ۳۸

***خون شد

فیلم سینمایی «خون شد» نخستین تجربه همکاری سعید آقاخانی و مسعود کیمیایی است، وی با کارگردانان مختلفی کار کرده اما باید دید در جنس سینمای مسعود کیمیایی که همچنان از دیالوگ های سنگین و کلاسیک بهره می برد چه نقشی را ایفا کرده است.

مسعود کیمیایی، این روزها فیلمبرداری بیست و نهمین فیلمش را در خیابان‌های تهران آغاز کرده است. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم است. «خون شد» برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو