ترفندهای آرایش خانم ها برای محل کار + عکس

منبع: نمناک

180

1398/9/19

15:01


ترفندهای آرایشی مخصوص خانم های شاغل برای این است که در کمترین زمان به آرایشی طبیعی و زیبا مناسب محل کار برسید.

ترفندهای آرایش خانم های شاغل

خانم های شاغل که بیرون از محیط خانه کار میکنند هر روز صبح باید زمانی را به آرایش کردن اختصاص دهند و آرایشی ملایم و طبیعی داشته باشند, ترفندهای آرایشی به آن ها کمک میکند تا در کمترین زمان با چهره ای آراسته آماده رفتن به محل کار شوند . نمونه هایی از این ترفندهای آرایشی را در ادامه این مطلب مشاهده میکنید.

مژه های ضخیم و پرپشت

برای پرپشت شدن سریع مژه ها کافیست قبل از ریمل زدن کمی پودر بچه به مژه هایتان بزنید و سپس ریمل بزنید, شاید باورتان نشود با این روش به آسانی مژه هایتان را پرپشت کرده اید.

ترفندهای آرایش

ترفندهای آرایشی زنان شاغل

از بین بردن سیاهی زیر چشم

برای از بین بردن سیاهی های زیر چشم باید قبل از کرم زدن, زیر چشم ها را با کانسیلر پوشش دهید تا سیاهی ها را بپوشانید سپس کرم بزنید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

ترمیم رژلب شکسته

رژلب های شکسته را دور نریزید, با یک ترفند آرایشی میتوانید از آن ها دوباره استفاده کنید. کافیست آن ها را ذوب کنید به این صورت که آن ها را با قاشق روی حرارت بگیرید و سپس داخل یک ظرف در دار کوچک نگهداری کنید.

اسفنج های آرایشی را دریابید

اگر میخواهید آرایش ماندگارتری داشته باشید بهتر است به جای اینکه با انگشت کرم بزنید از اسفنج های آرایشی استفاده کنید, اسفنج آرایشی را باید قبل از استفاده کمی مرطوب کنید در این صورت کرم زمان بیشتری روی صورت شما باقی میماند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو