انتقاد از شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدها

منبع: برترین ها

127

1398/9/19

15:21


فرمانده سابق سپاه تصریح کرد که تنها راهی که مردم را از این بن بست خارج می کند تغییر رویکرد مردم در انتخاب هایشان است.

ایسنا نوشت: فرمانده سابق سپاه تصریح کرد که تنها راهی که مردم را از این بن بست خارج می کند تغییر رویکرد مردم در انتخاب هایشان است.

انتقاد از شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدها

سردار محمد علی جعفری در برنامه جهان آرا: 

* ما باید به این مبانی توجه کنیم. مشکل امروز ما مباحث مدیریتی است. مشکلات انقلاب اسلامی برای حل مسائل اقتصادی با تغییر در رویکرد مدیریتی از جنس تغییر تفکر غیر انقلابی به رویکرد انقلاب قابل حل است.

* در یک دولت چشمه هایی از این را مردم دیدند اما کامل و جامع نبود. مدیریت کشور باید با همان نگاه رهبری که نگاه اسلام ناب است هماهنگ شود. اگر کسی در این مبانی اشکال داشته باشد، سنجش آن، وظیفه سنگین شورای نگهبان است.

* فکر نمی کنم شورای نگهبان با این دقت نگاه کنند و روی مبانی فکری افراد برای تایید صلاحیت تمرکز کنند. الان در همین کشورهایی که مهد دموکراسی هم هستند باید نگاه فرد با نگاه حکومت بخواند.اما آقایانی که اینجا روی کار می آیند ابایی ندارند که بگویند دیدگاه ما با رهبری اختلاف دارد. خوب اگر دیدگاهت اختلاف دارد برای چه آمدی؟

 اگر صحبت از دیدگاه جهادی می کنیم باید با دیدگاه اسلام و رهبری تطبیق کند. خیلی ها ادعای انقلابی بودن کردند و می‌کنند. مهم این است که چه کسی دیدگاه هایش به صورت واقعی منطبق بر اسلام ناب باشد. این را در دستگاه های اجرایی کمتر داشته ایم.

انتقاد از شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو