یحیی عبدالمتین سکوتش را درباره فیلم ماتریکس ۴ شکست!

منبع: گیمفا

136

1398/9/19

17:01


یحیی عبدالمتین سکوتش را درباره فیلم ماتریکس ۴ شکست!

یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) با بازی در نقش منفی مانتای سیاه در فیلم آکوامن (Aquaman) و نقش دکتر منهتن در سریال تحسین شده‌ی نگهبانان (Watchmen) متعلق به شبکه‌ی HBO نامش را بر سر زبان ها انداخته و به شهرت بسیاری دست پیدا کرده است. وی به زودی در بازسازی فیلم کندی من (Candyman) و فیلم ماتریکس ۴ (The Matrix 4) به ایفای نقش خواهد پرداخت. وی بالاخره در مصاحبه‌ای با سایت EW سکوتش را درباره‌ی ماتریکس ۴ شکسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وی در این مصاحبه گفت:

من دوست دارم راجع به ماتریکس صحبت کنم و فوق العاده هیجان‌زده هستم. یک گروه بزرگ … افتخار می‌کنم جزوی از این فیلمنامه‌ی هیجان‌انگیز هستم.

هنوز اطلاعات زیادی از فیلم ماتریکس ۴ در دست نیست. لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) برای کارگردانی این فیلم باز می‌گردد. وی به همراه الکساندر همون (Aleksander Hemon) و دیوید میچل (David Mitchell) فیلمنامه‌ی اثر را نوشته‌اند. این سه نفر همراه با گرنت هیل (Grant Hill) تهیه‌کنندگان فیلم نیز هستند.

توبی امریک (Toby Emmerich) رییس کمپانی Warner Bros در ماه اوت و حین معرفی ماتریکس ۴ گفت:

ما نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده شویم که دوباره با لانا وارد ماتریکس شده‌ایم. لانا یک بینش واقعی، یک فیلمساز خلاق، منحصر به فرد و اصیل است و ما هیجان‌زده‌ایم که او در حال نوشتن، کارگردانی و تولید این فصل جدید در جهان ماتریکس است.

واچوفسکی نیز در ابن رابطه اضافه کرد:

بسیاری از ایده هایی که من و لیلی ۲۰ سال پیش در مورد واقعیت در نظر گرفتیم، اکنون بیشتر مرتبط هستند. من بسیار خوشحالم که این شخصیت ها را دوباره به زندگی خودم برگردانم و از فرصتی دیگر برای همکاری با دوستان درخشانم سپاسگزارم.

انتظار می‌رود کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری ان ماس (Carrie-Ann Moss) برای بازی در نقش‌های تاریخی‌شان به این فیلم بازگردند. جسیکا هنیک (Jessica Henick)، ستاره‌ی سریال مشت آهنین (Iron Fist)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) و جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) بازیگران تازه اضافه شده به فیلم هستند.

منبع: ComicBook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو