خدیجه اصلان بازیگر نقش مریم در سریال کلاغ سیاه کیست؟ + عکس

منبع: کولاک

476

1398/9/19

17:16


کولاک ، محمد سیمری : خدیجه اصلان یا هاتیچه اصلان با نام اصلی ” Hatice Aslan ” متولد فوریه ی سال ۱۹۶۲ میلادی در شهر سیواس کشور ترکیه می باشد. خدیجه از سال ۱۹۹۲ میلادی با حضور در فعالیت های تئاتری، وارد عرصه ی بازیگری شده است.

خدیجه اصلان

جالب است بدانید از جمله پروژه های سینمایی موفق برای خدیجه، حضور در در فیلم ” سه میمون ” با نام اصلی ” Üç Maymun ” بود! این فیلم به کارگردانی ” Nuri Bilge Ceylan ” توانست جایزه ی بهترین کارگردانی را در جشنواره ی فیلم کن در سال ۲۰۰۸ میلادی به خود اختصاص دهد! علاوه بر این، بازی درخشان خدیجه اصلان در این فیلم، او را نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن در این فستیوال نموده بود.

علاوه بر این خدیجه توانست در سال ۲۰۱۱ میلادی، جایزه ی بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی فیلم آدانا در کشور ترکیه را به صورت اشتراکی با ” Görkem Yeltan ” برای بازی در فیلم ” پیکر ” با نام اصلی ” Vücut ” به خود اختصاص دهد!

بازیگر سریال کلاغ سیاه

خدیجه در جدیدترین فعالیت خود در سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” با نام اصلی ” Kuzgun ”  محصول سال ۲۰۱۹ میلادی حضور دارد. او در این سریال، در نقش ” مریم ” با نام اصلی ” Meryem Cebeci ” به ایفای نقش پرداخته است و با بازیگرانی چون باریش اردوچ و بورجو بیریجیک هم بازی است. سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” در ژانر درام و اکشن تولید کمپانی Ay Yapim می باشد و از شبکه ی STAR TV ترکیه به روی آنتن می رود.

اصلان

در انتها لازم به بیان است او دو بار ازدواج کرده است و دارای یک فرزند نیز می باشد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو