دانلود بازی Enemy Front برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Enemy Front برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

209

1398/9/19

22:40


داستان بازی Enemy Front کاملا از روی وقایع جنگ جهانی دوم شبیه سازی شده است، به طوری که حتی ماموریت های موجود در بازی نیز از روی ماموریت های واقعی جنگ جهانی دوم ساخته شده اند. داستان بازی Enemy Front یکی از بزرگ ترین حادثه های جنگ جهانی دوم یعنی حادثه Wolf’s Lair و حادثه ای که موجب افشاگری Enigma code شد را روایت می کند.

حادثه ای که باعث شد آلمانی ها پایشان به درون خاک آمریکا باز شود و بسیاری از مردم آمریکا را به اسارت در آورند. البته هنوز تمام نشده است، در همین اوضاع ارتش آلمان در حال ساخت سلاحی مرگبار است که می تواند کاری کند تا جنگ جهانی دوم به نفع خودشان تمام شود. به همین دلیل سربازان آمریکایی به پناهگاه های زیر زمینی رفته اند و در آن جا سعی می کنند تا با تمرین کردن و کار های دیگر، خود را برای مقابله با دشمن خود یعنی آلمانی ها آماده کنند.

Enemy Front PC-CODEX

دانلود-بازی-Enemy-Front

حال شما در نقش یک سرباز کهنه کار و ماهر آمریکایی به نام Robert Hawkins، قرار دارید و باید به همراه دیگر سربازان شجاع آمریکایی دو وظیفه مهم خود را به اتمام برسانید؛ اول این که کاری کنید تا دشمنان کشورتان یعنی آلمانی ها مجبور به ترک آمریکا شوند و دوم این است که به دنبال آن سلاح مرگبار باشید و آن را از بین ببرید تا جنگ به نفع آلمانی ها تمام نشود.

داستان بازی Enemy Front شاید با اولین نگاه خیلی جالب به نظر نرسد و فکر کنید با یک عنوان با داستان ساده و کلیشه ای طرف هستید ولی اگر کمی به داستان بازی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که خیر این طور نیست بلکه از آن لذت هم خواهید برد برای مثال ماموریت ها در بازی بسیار جالب شبیه سازی شده اند و به شما این حس را القا می کنند که در حال تماشای یک فیلم یا مستند با موضوع جنگ جهانی دوم هستید. در کل در این عنوان ما شاهد داستانی درگیر کننده و غیر قابل پیش بینی هستیم؛ داستانی که حادثه ها و روایات تلخ جنگ جهانی دوم همچون کشته شدن انسان های بی گناه و… را برای ما بازگو می کند.

منبع توضیحات : گیمفا

info

ENEMY FRONT is the first truly modern WW2 FPS, featuring stunning visuals, open-ended levels and a richly interactive combat experience that breaks out of the standard model of highly linear scripted FPS experiences, giving the player full freedom to own their playing style. Intense Combat, Sniping, Stealth and Sabotage – all are viable approaches for the player, maximizing player engagement and replayability. Against the visceral backdrop of breathtaking European locales, the player takes on the role of American Robert Hawkins, as he fights hand in hand with Resistance Fighters opposing the Nazi juggernaut in France, Germany, Norway, and during the Warsaw Uprising.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack

Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better

Memory: 3 GB RAM

Graphics: NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Enemy Front PROPER-CODEX :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو