بازیگر سریال Mindhunter به فیلم اکشن Matrix 4 پیوست

منبع: گیمفا

145

1398/9/19

23:01


بازیگر سریال Mindhunter به فیلم اکشن Matrix 4 پیوست

جاناتان گروف (Jonathan Groff) که در سریال جنایی Mindhunter «شکارچی ذهن» بازی در نقش هولدن فورد و در انیمیشن Frozen «یخ‌زده» صداپیشگی در نقش کریستوف را برعهده دارد، به گروه بازیگران فیلم The Matrix 4 «ماتریکس ۴» پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گروف قبلا در فیلم‌های American Sniper «تیرانداز آمریکایی» ساخته کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و The Conspirator «توطئه‌گر» ساخته رابرت ردفورد (Robert Redford) حضور داشته است. او در تلویزیون هم حضور ثابتی داشته و در سریال‌های Glee «شادی» و Looking «در جستجو» و فیلم تلویزیونی The Normal Heart «قلب طبیعی» بازی کرده است.

در فیلم مورد انتظار The Matrix 4 دوباره شاهد حضور کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) در نقش‌های نئو و ترینیتی هستیم. یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II) بازیگر فیلم Aquaman «آکوامن» برای بازی در یک نقش اصلی به این فیلم پیوسته است، البته هنوز مشخص نیست او نقش مورفیوس جوان را بازی خواهد کرد یا خیر. جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) هم دوباره در نقش نیوبی در فیلم حضور دارد. جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) بازیگران جدید این فرنچایز هستند که احتمالا هریس نقش یک شخصیت منفی را بازی خواهد کرد.

لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو