اکران خصوصی فیلم خداحافظ دختر شیرازی در پردیس سینمایی باغ کتاب

اکران خصوصی فیلم خداحافظ دختر شیرازی در پردیس سینمایی باغ کتاب


منبع: گیمفا

343

1398/9/20

00:01


فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی فیلمی است به کارگردانی افشین هاشمی که تمام مراحل ساخت و تولید آن در سال ۹۷ انجام شده است. کار نویسندگی و نوشتن فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز بر عهده کارگردان این اثر بوده است.

تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را فرشته طائرپور انجام داده است.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

شبنم مقدمی، افشین هاشمی، مونا فرجاد، حسین محب اهری، رویا تیموریان، حسین یاری هدایت هاشمی، هومن برق نورد، رسول صدر عاملی، آیسان حداد، شهرام مسعودی، مجید رحمتی  و احسان بیات فر

اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی از تاریخ ۱۳ آذر سال ۹۸ در تمام سینماهای ایران آغاز شد.

در خلاصه داستان فیلم خداحافظ دختر شیرازی اینطور آمده است یکی از شیراز و یکی از آبادان اما هر دو در تهران مجبورند فعلاً سر کنند تا محمود نارفیق را پیدا کنند.

شبنم مقدمی پس از گذشت سالهای زیاد دوباره توانست در کنار افشین هاشمی بازی جدیدی را در فیلم خداحافظ دختر شیرازی ثبت کند. این بازیگر از بازی در این فیلم در صفحه اینستاگرام خود ابراز خوشحالی کرد و افشین هاشمی را به عنوان دوست و همبازی قدیمی خود معرفی کرد.

شبنم مقدمی با انتشار عکس خود اینطور نوشت:

حالا می‌شود گفت که ما با هم خیلی قدیمی‌ایم، خیلی! از خیلی دورها با هم آمده‌ایم…از خیلی پیش‌ها…از تئاتر، از کتاب و موسیقی و سفر، از جوانی و اشک و لبخند، از سر ِ پرشور و دهان ِ پرشعار ، از دوستی و کارهای مشترک ِ بسیار…با هم، آمده ایم…حالا، داریم کنار ِسینما، کنار تئاتر و کنار ِ رفاقت ِهم پیر می‌شویم افشین…باورت می‌شود؟

دلم خوش است که این روزها، در تجربه‌ی اخیرمان، تو هم کارگردانی و هم بازیگر…از همان هزار سال پیش تر هم تو دلت می‌خواست هم کارگردان باشی و هم بازیگر! …و خواستی و شد.

امیدوارم “خداحافظ! دختر شیرازی”، شیرینی ِ تجربه‌های مشترک ِ صحنه و سینما را، برایمان زنده کند… من که دلم روشن است…

به گزارش سینما فارس، مراسم اکران خصوصی فیلم خداحافظ دختر شیرازی پس از گذشت چند روز از اکران عمومی این فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب واقع در اتوبان حقانی برگزار گردید.

مهمانانی که در این مراسم حضور داشتند و به شمار زیر بودند:

حمد مسجدجامعی، امیرحسین حیدری، رویا تیموریان، حسین یاری، شبنم مقدمی،  علیرضا تابش، لیلی گلستان، رضا میرکریمی، غلامرضا موسوی، نگار اسکندرفر، نرگس آبیار،  شقایق فراهانی، عباس امینی، آزاده موسوی، غزل شاکری، گلاره عباسی، نازنین فراهانی، منوچهر شاهسواری، علی مرادخانی، گلاب آدینه، محمد رحمانیان، علیرضا شجاع‌نوری، بیژن میرباقری، مهدی رحمانی، اصغر نعیمی، دنیا مدنی، هانیه غلامی، زهرا بهروزمنش، هومن برق‌نورد، مونا فرجاد و آیسان حداد

پیش از اکران این فیلم، عوامل فیلم به روی سن رفتند و صحبت‌هایی درباره فیلم خود برای مهمانان انجام دادند.
افشین هاشمی افزود: از همه‌ی کسانی که با لطف خود و با حضور در این فیلم به ما در ساخت آن کمک کردند تشکر می‌کنم.

فرشته طائرپور، تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز طی سخنانی گفت: این فیلم با لطف و محبت بسیاری از دوستان ساخته شد و من کمترین زحمت را نسبت به دیگر عوامل فیلم کشیدم و به نظر من بهترین شغل در سینما تماشاگری است و امیدوارم شما بعد از تماشای این فیلم حس خوبی داشته باشید.

وی با اشاره به شرایط موجود گفت: باید به همه توصیه کنیم به تماشای فیلم‌ها بروند فارغ از اینکه از سازنده‌ی آن فیلم خوش‌شان بیاید یا نه تا رونق دوباره به سینماها بازگردد.

برای مشاهده گزارش تصویری سینما گیمفا (سینما فارس)، گالری تصاویر این اکران خصوصی را می‌توانید در پایین صفحه مشاهده فرمایید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو