نسرین بابایی بازیگر سریال وارش کیست؟ + عکس

منبع: کولاک

787

1398/9/20

00:53


نسرین بابایی با نام کامل نسرین بابایی لیف شاگرد متولد سال ۱۳۵۸ شمسی در روستای لیف شاگرد استان گیلان می باشد. نسرین  فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان و با حضور در تئاتر شروع کرد! او از جمله بازیگران شناخته شده ی شبکه ی گیلان و همچنین رادیو می باشد!

نسرین بابایی

جالب است بدانید نسرین با فیلم ” ناهید ” و بازی در نقش ” لیلا ” به جشنواره کن راه یافت! ” ناهید ” فیلمی به کارگردانی آیدا پناهنده و به نویسندگی مشترک با ارسلان امیری و به تهیه‌ کنندگی بیژن امکانیان محصول سال ۱۳۹۳ شمسی می باشد.

درباره ی نسرین این نکته لازم به بیان است که وی از جمله بازیگران کم کار به شمار می آید، اما در کارهای بسیار خوبی به ایفای نقش پرداخته است. از مهم‌ ترین آثار نسرین بابایی می‌ توان به ایفای نقش در سریال ” کوبار “، فیلم ” ناهید ” و همچنین فیلم ” ناردون ” اشاره کرد.

بازیگر سریال وارش

نسرین بابایی در جدیدترین فعالیت خود همراه با بازیگرانی چون الهام طهموری، حدیثه تهرانی و… در سریال ” وارش ” حضور دارد. سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

او درباره ی نگاه خود به بازیگری در مصاحبه ای این چنین گفته است: ” دو نگاه به آینده دارم؛ دوست دارم آن قدر به بازیگری بپردازم که خود را پیدا کنم؛ این مهم است که هر کس در هر جایی که کار می کند، ابعاد درون خود را کشف کند و همچنین دوست دارم با کارگردان های درجه یک و مطرح کشوری کار کنم. “

بابایی

در انتها لازم به بیان است نسرین بابایی ازدواج کرده است و متاهل می باشد؛ همچنین او دختری به نام ” یوهانا ” دارد.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو