نمای ساختمان ۱۰ طبقه با بیست طراحی زیبا و متفاوت

نمای ساختمان ۱۰ طبقه با بیست طراحی زیبا و متفاوت


منبع: دکوراسیون

740

1398/9/20

01:24


نمای ساختمان 10 طبقه

در دنیای مدرن امروزی دیزاین نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای خارجی ساختمان روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید. در ادامه با ایده هایی برای طراحی نمای ساختمان ۱۰ طبقه آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی نمای ساختمان ۱۰ طبقه

اولین چیزی که در زمان وارد شدن به ساختمان نظر هر فردی را به سمت خود جلب می کند نما ساختمان می باشد و علاوه بر این نما خارجی ساختمان تاثیر زیادی روی برداشت اشخاص از کیفیت و نوع طراحی داخلی ساختمان دارد بنابراین بهتر است نمای ساختمان های ویلایی و نمای ساختمان های ۵ طبقه و نمای ساختمان های ۱۰ طبقه و … با دقت بیشتری انتخاب شوند.

طراحی نما ساختمان

دیزاین نما ساختمان ۱۰ طبقه

برای طراحی نما ساختمان ۱۰ طبقه می توانید از انواع سبک های کلاسیک و مدرن استفاده نمایید که بهتر است ابتدا سبک طراحی مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس اقدام به تهیه مصالح با توجه به سبک انتخابی تان نمایید همچنین برای جذابیت بیشتر بافت منطقه ای که در آن زندگی می کنید بهتر است نما ساختمان تان را با توجه به نما خارجی سایر ساختمان ها انتخاب کنید.

برای ساخت نما یک ساختمان چند طبقه از متریال های مختلف نظیر سنگ و آجر و چوب و شیشه و سیمان و … استفاده می شود همچنین می توانید از ترکیب دو یا چند متریال برای ساخت نما خارجی ساختمان استفاده نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی نما برای ساختمان

طراحی نمای خارجی ساختمان

نمای بیرونی ساختمان

نمای ساختمان 10 طبقه

نمای دو رنگ ساختمان

طراحی نما برای ساختمان ده طبقه

دیزاین نمای خارجی ساختمان

نمای رنگی ساختمان

نمای ساختمان چند طبقه

انتخاب رنگی مناسب برای نما ساختمان ده طبقه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای طراحی نما مدرن ساختمان های ده طبقه می توانید از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده نمایید که بهتر است رنگ ها به گونه ای انتخاب شوند که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند تا نما خارجی ساختمان زیبا و خاص به نظر برسد. برای طراحی نما کلاسیک ساختمان ده طبقه اغلب از یک رنگ استفاده می شود همچنین در صورت تمایل می توانید دو رنگ را که مکمل یکدیگر هستند برای دیزاین این نوع نماها انتخاب نمایید.

طراحی نورپردازی نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک نورپردازی مخفی یا نورپردازی های رنگی جذابیت نما خارجی ساختمان ده طبقه را تکمیل نمایید. اگر تمایل دارید از نورپردازی های رنگی استفاده نمایید بهتر است رنگ نور را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ های مورد استفاده در نما خارجی ساختمان مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد.

طراحی نمای دو رنگ

نمای خارجی و شیک برای ساختمان ده طبقه

نمای مدرن ساختمان

نما بیرونی ساختمان

نمای خارجی و شیک ساختمان

نمای ساختمان 10 طبقه

نما خارجی ساختمان چند طبقه

نما بیرونی ساختمان

نمای ساختمان آپارتمانی

نمای زیبا ساختمان ده طبقه

در این مطلب با انواع روش ها برای دیزاین نمای ساختمان ۱۰ طبقه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این نماهای خارجی بتوانید نمایی بی نظیر و شیکی را برای ساختمان مورد نظر خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو