چرا بهنوش بختیاری این شکلی شد؟ طوفان پرتره‌های پاییزی خانم بازیگر

چرا بهنوش بختیاری این شکلی شد؟ طوفان پرتره‌های پاییزی خانم بازیگر


منبع: روزیاتو

162

1398/9/20

12:35


بهنوش بختیاری هنرپیشه، سینما، تئاتر و تلویزیون که مدت ها عنوان پربیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار داشت، مدتی است که با طوفان پست های مهناز افشار، حسن ریوندی و دیگران، تنزل رتبه یافته و اکنون در فهرست ۱۰ صفحه پرییننده اینستاگرام برای کاربران ایرانی قرار دارد.

بهنوش بختیاری که همواره هواداران خود در این شبکه اجتماعی جادویی را «ارتش بهنوشی‌ها» خطاب می کند، شمار فالوئرهایش از مرز ۸ میلیون کاربر گذشت تا او نیز به جمع سلبریتی های ایران در این شبکه اجتماعی اضافه شود که بیش از هشت میلیون دنبال کننده دارد.

بهنوش بختیاری تا آذر ۹۸، بیش از ۲۰۴۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و هم چنان دویست و اندی صفحه بیش تر فالو نکرده است. بسیاری از پست های سال نود و هشت بهنوش بختیاری که او را سلبریتی همه فن و حریف می‌دانند، مربوط به سلفی ها و فوتوشت هایی است که وی با ژست ژورنالیستی منتشر کرده و به قول برخی از کاربرانش، به دنبال کسب لایک و فالو بیش‌تر است و هدف خاصی را دنبال نمی کند.

این که بهنوش بختیاری در سال نود و هشت، ده ها سلفی و تصویر پرتره با انواع و اقسام آرایش و شال و لباس از خود به اشتراک گذاشته، جای تامل دارد. اگر چه او حق دارد هر چه می‌خواهد در اینستاگرامش به اشتراک بگذارد و به عنوان یک هنرمند پر مخاطب در این شبکه، برای کسب لایک و فالو، به دنبال استراتژی های مختلف باشد.

استراتژی هایی که البته تا حد زیادی با استراتژی های پست زنی پرویز پرستویی و دیگر هنرپیشه های فعال اینستاگرام، متفاوت است. بهنوش بختیاری در هفته های اخیر، کمی از سلفی بازی و پرتره بازی ها فاصله گرفته و تلاش کرده تا نسبت به مسائل مختلف روز ایران، از ورزش تا سیاست، واکنش نشان دهد.

ساعاتی پیش، بهنوش بختیاری با انتشار پستی در اینستاگرامش، به یکی از جنجالی ترین موضوعات ورزشی امروز ایران واکنش نشان داد که با هزاران کامنت و ده ها هزار لایک هوادارانش مواجه شد. او با این که مثل مهراوه شریفی نیا (دختر محمد رضا شریفی نیا)، یک پرسپولیسی دو آتیشه است، اما در ۱۸ آذر ۹۸، از جدایی استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلالی ها، ابراز ناراحتی کرد و آن را به جدایی کیروش از تیم ملی و خداحافظی تلخ برانکو از پرسپولیسی ها مرتبط دانست و گفت:

من پرسپولیسی هستم. با اينكه خيلي اون پايين ماييناييم ولي اين قضيه استراماچوني اشك منو هم دراورد….اقاااا چه كاريه؟؟اينم نميتونيد مديريت كنيد بديد بخش خصوصي اخه چرا تخصصتون پردادن آدماي مفيده؟؟؟؟ همدردم با آبيای عزیزم.

بهنوش بختیاری

پست بهنوش بختیاری درباره جدایی استراماچونی از اردوی استقلالی های پایتخت

بهنوش در چند هفته اخیر،  عکس‌هایی می‌گذارد که توضیحات خاصی درباره آن ها نمی دهد.

از اینستانوشته های گنگ بهنوش بختیاری که امکان کامنت زنی را روی هوادارانش بسته بود!

او درباره بنزین چنین نوشت و ۷ هزار کامنت درباره کرد که رکوردی در دریافت کامنت برای مطالب او در سال نود و هشت بود:

مردم شب ميخوابن،صبح بلند ميشن،بنزين گران شد؟؟واقعا اين فقط تنها كاريه كه ميتونيد در جهت بهتر شدن حال مردم بكنيد؟ديگه چي به ذهنتون ميرسه…..بنده خدا اين مردم نجيب بسشون نبود اين گروني كمرشكن؟؟؟؟؟ دمتون گرم بابا ركورد رو رو جابه جا كردی!

مد گردی با بهنوش بختیاری

از کلکسیون تیپ های پاییزی بهنوش بختیاری

این ژست های آتلیه ای بهنوش بختیاری، کم تر از ۳۰ هزار لایک از طرف ۸ میلیون هوادارش دریافت کرد!

از کلکسیون آرایش های سنگین پاییزی بهنوش بختیاری را در این ۲ عکس مشاهده می کنید که با این سوال هوادارانش همراه شده است که جریان انتشار این پرتره های مکرر در اینستاگرامش چیست؟!

از کلکسیون پرتره های پاییزی که در اینستاگرام بهنوش بختیاری منتشر شده و با لایک کمی از سوی هواداران خام سلبریتی همراه شده است

از تصاویر اینستاگرامی بهنوش بختیاری که هیچ توضیحی درباره علت و دلایل انتشار این تصاویر در اینستاگرامش ارائه نکرده است

۶ تصویر از پرتره بهنوش بختیاری که او را با مد های گوناگون و اکسسوری های جدیدش به نمایش می گذارد. این ۶ عکس، ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است و او چندین پرتره از خود در یک روز در اینستاگرامش منتشر کرده که بی سابقه بود

از کلکسیون ژست های هنری بهنوش بختیاری که او را با استایل های لاکچری و سنتی به نمایش می گذارد و هیچ توضیحی درباره آن ها در اینستاگرامش ارائه نداده است

علت این که ظرف چند هفته اخیر، شاهد طوفانی از انتشار پرتره های مختلف بهنوش بختیاری بدون ارائه توضیحی در اینستاگرامش هستیم، مشخص نیست و این پرسشی است که هزاران نفر از او پرسیده اند و فعلا، بدون پاسخ مانده است.

این‌که بهنوش قصد دارد تا از قافله سلبریتی های پربیننده اینستاگرام ایرانیان عقب نماند، بر کسی پوشیده نیست. این که او، معتاد اینستاگرام شده است نیز هم‌چنین! این که او خودشیفته شده است و قصد دارد سریع تر به ۹ میلیون دنبال کننده برسد یا استراتژی خاصی را دنبال می‌کند، در بررسی سبک زندگی دیجیتالی بهنوش بختیاری، قابل تامل است.

طوفان سلفی ها و پرتره هایی با آرایش غلیظ آن هم در یک بازه زمانی کوتاه، معمولا در اینستاگرام سلبریتی های ایرانی، کم سابقه است. به هر حال، این که از ۸ میلیون هوادارش، کمتر از ۱ درصد کاربرانش هم برخی از پرتره ها را لایک نمی‌کنند، جای تامل دارد.

به نظر می رسد بسیاری از سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام، باید برای حفظ مخاطب و جذب لایک و فالوئر بیشتر، استراتژی پست زنی خود را در سومین دهه قرن بیست و یکم میلادی، تغییر دهند. عصر سلفی های پر لایک و پرتره های پرطمطراق، گذشت.. . به محتوا سلام کنیم.

حتما ببینید: تصاویر جالب از عایشه گل جوشکن، هنرپیشه فیلم مطرب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو