آموزش ماسک صورت با میوه های زمستانی

آموزش ماسک صورت با میوه های زمستانی


منبع: زیبامون

331

1398/9/20

12:56


آموزش درست کردن چند مدل ماسک صورت با میوه های زمستانی را در این بخش از زیبامون دات کام ببینید.

آموزش ماسک صورت با میوه های زمستانی

احتمالا شما هم این ضرب المثل را شنیده اید که خوردن سیب در روز می تواند شما را از پزشک بی نیاز کند! در واقع می توان اینطور بیان کرد که میوه ها تاثیر خیلی خوبی در حفظ سلامت بدن داشته و اگر به طور روزانه و مرتب مورد استفاده قرار دهید، بیمار نخواهید شد.

میوه ها مملو از انواع ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی ای هستند که نه تنها برای حفظ سلامت بدن مفید بوده بلکه به داشتن پوستی زیبا، شفاف و درخشان کمک می کند. استفاده از ماسک میوه و فیشیال صورت با میوه برای پوست باعث می شود تا پوست تقویت شده و ظاهر شفاف تر، نرم تر و درخشان تری داشته باشد.

علاوه بر این استفاده از میوه برای ماسک صورت نه تنها ارزان قیمت و در دسترس هست بلکه کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی و مضر بوده و می توانید از این طریق حداکثر فواید موجود در میوه ها را به طور مستقیم از پوست دریافت کنید و سلامت و زیبایی پوست خود را بهبود دهید.

خوشبختانه در تمام فصول سال، میوه های خوشمزه، پرخاصیت و متنوعی وجود دارند که می توانید با استفاده از این میوه های تازه، ماسک صورت درست کنید و مراقبت بهتر و مناسب تری از پوست خود داشته باشید. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با آموزش درست کردن چند نمونه ماسک صورت با میوه های زمستانی را یاد بگیرید و این ماسک های ساده را در منزل درست کنید و برای افزایش سلامتی و زیبایی پوست خود مورد استفاده قرار دهید.

 

 

ماسک صورت با کیوی برای آبرسانی به پوست

کیوی یکی از میوه های زمستانی بسیار خوشمزه و پرطرفداری هست که علاوه بر مزایای سلامتی که برای بدن به همراه دارد برای افزایش سلامتی و زیبایی پوست نیز مفید خواهد بود. این ماسک صورت زمستانی از کیوی و آووکادو درست می شود و آبرسانی خیلی خوبی برای پوست خواهد داشت. این ماسک صورت را مطابق با دستورالعمل زیر درست کنید:

 

کیوی و آووکادو

 

  • کیوی 1 عدد
  • آووکادو ا عدد
  • عسل 1 قاشق چای خوری

 

آووکادو و کیوی را پوست بگیرید و له کنید تا حالت خمیری و نرم پیدا کنند. عسل را به این ترکیب اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. این ماسک صورت را به طور یکنواخت بر روی پوست صورت و گردن قرار داده و اجازه دهید  30 دقیقه روی پوست بماند. سپس پوستتان رابا آب ولرم بشویید و خشک کنید و در نهایت مرطوب کننده بزنید.

این ماسک صورت کیوی تاثیر خیلی خوبی در افزایش درخشش و آبرسانی به پوست داشته و برای انواع پوست نیز مناسب است. کیوی و اووکادو دارای ویتامین های A و   C بوده و سرشار از انتی اکسیدان هستند و استفاده از این میوه ها در ماسک صورت، تاثیر خیلی خوبی در جوان سازی و تقویت پوست دارد. برای اثربخشی بهتر و بیشتر می توانید هفته ای یک بار از این ماسک صورت استفاده کنید.

 

ماسک صورت خرمالو روشن کننده پوست

خرمالو سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های A و  Eو بوده و تاثیر خیلی خوبی در روشن تر شدن رنگ پوست دارد. اگر از این میوه زمستانی خوش رنگ و خوشمزه، در تهیه ماسک صورت استفاده کنید، علاوه بر روشن تر و نرم تر شدن پوست صورت، درخشندگی فوق العاده ای را هم ایجاد خواهد کرد.

برای درست کردن ماسک صورت خرمالو به ترتیب زیر عمل کنید:

 

خرمااو

 

  • سفیده تخم مرغ 1 عدد
  • خرمالو 1 عدد
  • آب لیمو 1 قاشق چای خوری

خرمالو را پوست بگیرید و له کنید. سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا کمی کف شود. حالا خرمالو، سفید تخم مرغ و آب لیمو را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. این ماسک را روی پوست صورت و گردن بمالید. به مدت 10 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس پوستتان را با آب گرم بشویید. از این ماسک صورت هفته ای یک بار استفاده کنید تا پوستی روشن تر و شفاف تر داشته باشید.

 

ماسک صورت مخصوص زمستان با پوست پرتقال

علاوه بر اینکه پرتقال دارای مزایای سلامتی خیلی زیادی هست، پوست پرتقال نیز مفید بوده و به شما کمک میکند تا پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید. برای درست کردن ماسک صورت با پوست پرتقال به موارد زیر نیاز داریم:

 

پوست پرتقال

 

  • پرتقال 3 عدد
  • ماست 1 قاشق غذا خوری
  • عسل 1 قاشق چای خوری

ابتدا پرتقال ها را پوست بگیرید، لایه سفید رنگ داخل پوست پرتقال را هم کمی با چاقو برش بزنید. پوست های پرتقال را خرد کرده و بر روی شوفاژ یا بخاری قرار دهید تا خشک شوند. سپس پوست پرتقال خشک شده را درون آسیاب بریزید و پودر کنید. این پودر را در یک ظرف در بسته نگهداری کرده و برای درست کردن ماسک صورت استفاده کنید.

2 قاشق از پودر پوست پرتقال را با عسل و ماست مخلوط کرده و بر روی پوست تمیز بمالید. 20 دقیقه صبر کنید و اجازه دهید این ماسک روی پوست صورت بماند. سپس پوستتان را با آب گرم شست و شو دهید.

 

ماسک صورت زمستانی با سیب

سیب سرشار از ویتامین های طبیعی بوده و دارای خاصیت قابض هست و تاثیر خیلی زیادی در منعطف شدن پوست داشته و آبرسانی خیلی خوبی برای پوست ایجاد می کند. برای درست کردن ماسک صورت ساده با سیب می توانید از دستور زیر استفاده کنید:

 

سیب

 

یک عدد سیب را بجوشانید و سپس آن را له کنید. یک قاشق غذا خوری عسل را با این سیب مخلوط کرده و روی پوست صورت قرار دهید. 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس پوست را بشویید. این ماسک تاثیر فوق العاده ای در نرم و لطیف شدن پوستتان در فصل زمستان خواهد داشت.

 

ماسک صورت مناسب برای زمستان با پرتقال و موز

این ماسک صورت تاثیر خیلی خوبی در کاهش التهاب پوست داشته، پوست صورت را در فصل زمستان مرطوب می کند و برای درمان و از بین بردن جوش و اکنه نیز بسیار مفید است. برای درست کردن این ماسک صورت زمستانی از دستور زیر استفاده کنید:

 

موز

 

  • موز 1 عدد
  • پرتقال 1 عدد

 

موز و پرتقال را درون مخلوط کن بریزید تا به خوبی مخلوط و له شوند. سپس این ماسک صورت ساده و طبیعی را بر روی پوست بمالید و به مدت 30 دقیقه اجازه دهید تا ماسک روی پوست باقی بماند. بعد از گذشت این مدت زمان، پوست را با آب گرم بشویید و خشک کنید و در صورت نیاز مرطوب کننده بزنید. این ماسک را می توانید هفته ای 2 تا 3 بار استفاده نمایید.

 

اسکراب صورت و بدن زمستانی با انار

انار یکی دیگر از میوه های محبوب پاییز و زمستان هست که می توان از آن به عنوان اسکراب بدن و صورت استفاده کرد. هسته های انار را در یک ظرف مناسب بریزید و کمی خرد کنید. 2 قاشق غذا خوری پودر بادام و دو قاشق غذا خوری پودر شیر را به دانه های انار اضافه کرده و با استفاده از چند قطره آب انار، حالت منسجم تری برای این اسکراب ایجاد نمایید.

 

انار

 

اسکراب با حالت دایره ای و به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست صورت و بدن ماساژ دهید. سپس پوست صورت را ابتدا با شیر بشویید و سپس با آب گرم آبکشی کنید. این اسکراب طبیعی را در فصل زمستان امتحان کنید و از لطافت و درخشندگی که بر روی پوست ایجاد می کند لذت ببرید!

 

ماسک صورت مخصوص زمستان با پرتقال و روغن نارگیل

این ماسک صورت به شما کمک می کند تا در فصل زمستان پوستی فوق العاده مرطوب و نرم داشته باشید و از خشکی پوست در این فصل از سال جلوگیری خواهد کرد. برای درست کردن ماسک صورت با پرتقال به مواد زیر نیاز داریم:

 

روغن نارگیل

 

  • روغن نارگیل 1 قاشق چای خوری
  • پالپ پرتقال ا قاشق چای خوری

 

آب پرتقال را بگیرید و پالپ یا تفاله ان را جدا کنید. یک قاشق از پالپ پرتقال را با یک قاشق روغن نارگیل به خوبی مخلوط کرده و با یک توپ پنبه ای روی پوست بمالید. اجازه دهید این ماسک، در حدود 30 دقیقه بر روی پوست بماند و سپس پوستتان را با آب گرم شست و شو دهید. برای اثربخشی بهتر و بیشتر می توانید از این ماسک صورت به طور روزانه استفاده کنید.

 

ماسک صورت زمستانی با انار و تخم مرغ

سفیده تخم مرغ به عنوان یکی از بهترین مواد طبیعی برای سفت و محکم شدن پوست شناخته شده است. انار نیز سرشار از انتی اکسیدان بوده و از پوست در برابر رادیکال های ازاد محافظت می کند. علاوه بر این هم انار و هم سفیده تخم مرغ هر دو تاثیر خیلی خوبی در سفت و کوچک شدن منافذ پوستی دارند. این ماسک صورت را در فصل زمستان امتحان کنید و از شفافیت و درخشندگی که برای پوست ایجاد می کند، لذت ببرید.

 

آب انار

 

برای درست کردن این ماسک صورت زمستانی باید سفیده تخم مرغ را جدا کنید و با دو قاشق آب انار مخلوط کنید. این ترکیب را با چنگال به خوبی بزنید تا حالت کف مانند پیدا کند. این ماسک را به مدت چند دقیقه بر روی پوست تمیز ماساژ دهید و اجازه دهید تا روی پوست خشک شود. سپس پوست را با آب گرم شست و شو داده و در صورت نیاز مرطوب کننده بزنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو