چطور از نوزاد یک روزه مراقبت کنید

منبع: نی نی بان

143

1398/9/20

14:55


نی نی بان:بسته جدید نی‌نی بان با عنوان مراقبت از نوزاد یک روزه تولد برای بسیاری از تازه مادران و پدران میتواند راهنمای مناسبی باشد. بسیاری از آنهایی که تازه پدر و مادر شدن را تجربه میکنند درباره نگهداری از نوزاد بی‌تجربه هستند و ممکن است هر تکان نوزاد آنها را بترساند و از آن تعبیر به بیماری کنند. این بسته قرار است شما را با محتمل‌ترین کارهایی که باید در 24 ساعت اول ورود نوزاد به خانه انجام دهید، آشنا کند.

چطور از نوزاد یک روزه مراقبت کنید


در مطلب نگهداری از نوزاد یک روزه دکتر اکبر کوشانفر، متخصص اطفال درباره برخی نکاتی که والدین در 24 ساعت اول ورود نوزاد به خانه باید بدانند، توضیح می‌دهد.

مطلب زردی نوزاد یک روزه درباره شایع‌ترین مشکل نوزادان در بدو تولد و اصول مراقبتی و درمانی این مشکل توضیح میدهد.

مطلب خواب نوزاد یک روزه میزان استاندارد خواب و بهترین شیوه خواباندن نوزاد و مراقبتهای لازم برای پیشگیری از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را توضیح میدهد.

در مطلب حمام کردن نوزاد یک روزه/ویدیو قرار است به شما راحت‌ترین روش برای تمیز کردن نوزادتان آموزش داده شود تا با کمترین ترس اقدام به این کار کنید.

در مطلب اصول شیر دادن به نوزاد یک روزه شما با بهترین روش شیردهی و میزان مناسب شیردهی به نوزاد آشنا میشوید حتی اگر نوزاد را با شیر خشک تغذیه کنید.

درمطلب تصویری: همه چیز درباره بند ناف، به صورت تصویری با مراقبتهای بند ناف و دوره بهبود آن توضیح‌هایی داده می‌شود.

در مطلب لباس پوشاندن نوزاد یک روزه نیز در مورد روش صحیح پوشاندن لباس به نوزاد کوچک در کمترین زمان و بدون کلافه شدن او توضیح داده میشود.

در پایان مطلب آداب ملاقات با نوزاد یک روزه نکاتی را درباره مهمانانی که به دیدن نوزاد یک روزه می‌آیند، می‌آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو