متن زیبا در مورد حضرت فاطمه (س) با جملات پرمحتوا و دلنشین

متن زیبا در مورد حضرت فاطمه (س) با جملات پرمحتوا و دلنشین


منبع: آرگا

262

1398/9/20

15:33


مجموعه ای خواندنی و ناب از انواع متن زیبا در مورد حضرت فاطمه (س) را در این مطلب از آرگا گردآوری کرده ایم که هر یک از این نوشته های سوزناک و حزن انگیز را می توانید به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای دیگران ارسال کنید.

پیوند چدایی ناپذیری بین شیعیان و خانم فاطمه زهرا (س) وجود دارد و شیعیان به دلیل مقام و منزلت این بانوی گرانقدر ارادت بسیاری به ایشان دارند و همواره برای دستیابی به حوائج خود، به حضرت زهرای مرضیه (س) متوسل می شوند. شیعیان و محبین اهل بیت به دلیل همین عشق و ارادت، هر ساله در ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت زهرا (س) مجالس عزاداری را بر پا می دارند و با ارسال پیام های سوزناک و پر سوز و گذار شهادت ایشان را به دیگر شیعیان تسلیت عرض می کنند. از این رو در ادامه این بخش می توانید نظاره گر انواع متن زیبا در مورد حضرت فاطمه (س) باشید.

جمله کوتاه در مورد حضرت فاطمه (س)

انواع متن زیبا در مورد حضرت فاطمه (س)

حضرت فاطمه (س) ۷۵ روز پس از وفات پدر بزرگوارشان حضرت محمد (ص) و به دلیل جراحات و صدمات وارده توسط عمر بن خطاب(خلیفه دوم) به شهادت رسیدند. حضرت علی (ع) ایشان را شبانه به خاک سپردند و محل دفن خانم فاطمه (س) مخفی می باشد. در روایات، برای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو تاریخ عنوان شده است و شیعیان نیز برای شهادت ایشان هم در فاطمیه اول(روز ۱۳ الی ۱۵ جمالی الاول) و هم در فاطمیه دوم(روز ۳ الی ۵ جمادی الثانی) به عزاداری می پردازند.

در مطلب پیش رو نمونه متن های زیبا در مورد شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مشاهده خواهید کرد.

متن تسلیت برای شهادت حضرت فاطمه (س)

این روزها که عزای زهرای اطهر است، صاحب عزای فاطمه (س) را می‌جویم. دلم به روضه مادر عادت کرده است و قلبم با هر نوحه دلتنگ آن غایب از نظر می‌شود. مهدی (عج) جان! فدای پهلوی شکسته مادرتان، بیایید تا مصیبت مادرتان را به خودتان تسلیت عرض کنم.

جمله زیبا برای عرض تسلیت شهادت بی بی دو عالم

شهادت گل یاس در کویر ناسپاس بر عاشقان با احساس تسلیت باد.

نوشته تامل برانگیز درباره حضرت فاطمه (س) و امام زمان (عج)

خیلی‌ها فکر می‌کنند حضرت زهرا جان خود را فدا کرد به خاطر همسرش علی اما این جماعت غافلند و نمی‌دانند که هدف حضرت زهرا دفاع از چیز با ارزش‌تری بود. آری او جانش را فدای امام زمانش کرد. ولی ما برای برد تیم فوتبالمان صادقه‌تر از فرج دعا می‌کنیم. به امید روزی که همه ما سرباز مخلص امام زمانمان باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو