انتقاد تند واعظی از سخنان انتخاباتیِ قالیباف

منبع: برترین ها

52

1398/9/20

16:09


رییس دفتر رییس جمهوری با انتقاد از بیانیه تبلیغاتی شهردار پیشین تهران در جریان ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: به جای این که برنامه و سیاست‌های خود را بگویند و از خودشان حرف بزنند فکر می‌کنند اگر به دولت حمله کنند مردم به آن‌ها اقبال نشان می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا: رییس دفتر رییس جمهوری با انتقاد از بیانیه تبلیغاتی شهردار پیشین تهران در جریان ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: به جای این که برنامه و سیاست‌های خود را بگویند و از خودشان حرف بزنند فکر می‌کنند اگر به دولت حمله کنند مردم به آنها اقبال نشان می دهند.

انتقاد واعظی از سخنان انتخاباتیِ قالیباف

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت: 

* (درباره بیانیه محمد باقر قالیباف بعد از ثبت نام در مجلس و استفاده از تعابیر و اتهاماتی چون «دوقطبی سازی دروغین» و «موج سواری» و«وعده‌های کاذب» و این که می خواهند تمام هم و غم خود را بر « کنترل دولت» و «وادار کردن» آن به کار و فعالیت در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار دهند): من صحبت های آقای قالیباف را اصلا نشنیدم اگر این حرف‌ها را زده باشد ایشان باید به گذشته وعملکرد خود برگردد.

* این که نه خودش جوان است و نه عملکرد آنچنانی دارد. اگر عملکردی هم در شهرداری داشته خیلی روشن است. این همه بدهکاری که در آنجا به بار آورده با این دولت که در این تحریم‌ها این همه پروژه‌ها انجام می دهد قابل مقایسه نیست.

* به نظر می‌رسد چون حرفی برای مردم ندارند و این گونه حرف زدن تبلیغات انتخاباتی است. به جای این که برنامه و سیاست‌های خود را بگویند و از خودشان حرف بزنند فکر می‌کنند که اگر به دولت حمله کنند مردم به آنها اقبال نشان می دهند در حالی که اشتباه می کنند چون مردم ما مردم فهیمی هستند و یادشان نرفته است که دیگران در مسوولیت بودند چه کار کردند بنابراین این روش ها جواب نمی‌دهد.

 قالیباف بعد از ثبت نام در مجلس در بيانيه‌ای با تعابيری دولت را به «دو قطبی سازی دروغین» و «موج سواری» و «وعده های كاذب» متهم كرد و این که می خواهد «مجلسی قوی و کارآمد» در برابر «دولت خسته» تشکیل دهد و تمام هم و غم خود را بر «کنترل دولت» و «وادار کردن» آن به کار و فعالیت در این یک سال و نیم باقیمانده از عمرش قرار دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو