چگونگی شرکت در مسابقه فرمانده شبکه افق

چگونگی شرکت در مسابقه فرمانده شبکه افق


منبع: کولاک

278

1398/9/20

16:13


کولاک ، محمد سیمری : یکی از مسابقات پرطرفدار و بسیار پر هیجان که در قالب یک مستند مسابقه‌ ی تلویزیونی و برنامه‌ ای واقع‌ نما (نوعی مسابقه نظامی) توسط خانه مستند انقلاب اسلامی سازمان هنری رسانه‌ ای اوج تولید شده است، مستند مسابقه‌ ی تلویزیونی فرمانده می باشد.

مسابقه فرمانده

شاید جالب باشد که بدانید ایده ی ساخت این مستند مسابقه، در سال ۱۳۹۰ شمسی شکل گرفت؛ ایده اولیه این بود که آدم های معمولی، در موقعیت هایی قرار گیرند که در زندگی عادی امکان تجربه آن را نداشتند! باور به این واقعیت که هر فرد در درون خود، نیروهای ناشناخته ای دارد و همچنین تلاش برای کشف این نیروها، انگیزه ی گروه سازنده برای ساخت مستند مسابقه ” فرمانده ” شد.

آغاز پخش اولین سری از این برنامه نیز، از سال ۱۳۹۳ شمسی در شبکه افق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

لازم به بیان است نفرات برتر این مسابقه علاوه بر دریافت جایزه نقدی، کلاه سبز تکاوری نیروهای ویژه دریایی را نیز دریافت می نمایند و اجازه ی ورود به نیروهای ویژه دریایی را دریافت می‌ کنند!

کارگردانی سری اول و دوم مستند مسابقه‌ ی تلویزیونی فرمانده را حسام اسلامی و حامد شکیبانیا بر عهده داشتند؛ سری سوم این مسابقه توسط حسام اسلامی، مهدی جبین‌ شناس و همچنین مجید عزیزی کارگردانی شد. نویسندگی این مجموعه را علی رمضان و تهیه کنندگی آن را نیز مهدی مطهر بر عهده دارد.

مسابقه تلویزیونی

تاکنون چهار سری از مسابقه ی فرمانده ساخته شده است!

سری اول مسابقه فرمانده، در ۱۰ قسمت و در پادگان آموزشی سید الشهدای نیروی دریایی سپاه واقع در منطقه ی زیباکنار استان گیلان فیلم برداری شد. سری اول مسابقه فرمانده در نوروز سال ۱۳۹۳ شمسی از شبکه افق پخش شد.

سری دوم مسابقه فرمانده، در ۱۰ قسمت و در جزیره فارور در خلیج فارس فیلم برداری شد. فیلمبرداری سری دوم در فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۲ انجام شد. سری دوم این مسابقه برای اولین بار در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۴ شمسی از شبکه افق پخش شد.

سری سوم مسابقه فرمانده با ثبت نام اینترنتی و برگزاری آزمون عملی از میان منتخبان آغاز شد.  این سری در پادگان سیدالشهدای نیروی دریایی سپاه واقع در زیباکنار در استان گیلان برگزار شد. پخش تلویزیونی این مجموعه، در نوروز سال ۱۳۹۵ شمسی از شبکه افق آغاز شد.

سری چهارم این مسابقه نیز در استان سیستان و بلوچستان فیلم برداری شد؛ و در نوروز سال ۱۳۹۷ شمسی از شبکه افق پخش شد.

مسابقه نظامی

شرایط شرکت در مسابقه فرمانده

  • سن من بین ۱۷ الی ۳۵ سال است.
  • من می توانم به مدت ۴۰ شبانه روز متوالی، در مسابقه شرکت کنم و به صورت تمام وقت در اختیار گروه سازنده باشم.
  • من بیماری خاصی مانند: بیماری قلبی، بیماری تنفسی، جراحی باز، شکستگی استخوان، صرع و… که مانع شرکت در مسابقه فرمانده شود، ندارم.

در انتها لازم به بیان است متقاضیان نبایستی در هیچ سازمان نظامی، شاغل باشند و همچنین نبایستی سرباز باشند.

مسابقه هیجانی

نحوه شرکت در مسابقه فرمانده

برای ثبت نام در فصل جدید مسابقه‌ ی تلویزیونی فرمانده ، بایستی فرم مربوطه را در وب سایت این مسابقه تکمیل نمایند. البته توجه داشته باشید پیش از تکمیل این فرم می بایست یک ویدیوی یک دقیقه ای (فیلم برداری شده با موبایل) از خود در حال بیان مشخصات خود، شامل نام و نام خانوادگی، سن، شغل و همچنین علایق و مهارت هایی خود ضبط کنید و آن را در وب سایت aparat.com آپلود نمایید.

لینک ویدیو را بایستی در قسمت مربوطه در فرم ثبت نام کپی کنید. دقت داشته باشید ارسال این ویدیو، الزامی است و در هنگام تهیه آن، حتما گوشی تلفن همراه را به صورت افقی نگه دارید!

لازم به بیان است نیازی به نمایش مهارت ها در این ویدیوی یک دقیقه ای وجود ندارد.

پر کردن فرم ثبت نام، برای همه ی متقاضیان شرکت در سری جدید مسابقه فرمانده ضروری است.

وب سایت رسمی مسابقه فرمانده به آدرس: farmande.tv

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو