پیوستن آرچی ییتس، الی کمپر، و راب دیلینی به Home Alone محصول دیزنی پلاس

منبع: گیمفا

195

1398/9/20

18:07


پیوستن آرچی ییتس، الی کمپر، و راب دیلینی به Home Alone محصول دیزنی پلاس

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، ریبوت جدید شبکه +Disney تحت عنوان Home Alone (تنها در خانه)، با افزودن هنرپیشه Jojo Rabbit (خرگوش جوجو): آرچی ییتس (Archie Yates)، بازیگر Unbreakable Kimmy Schmidt (کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر): الی کمپر (Ellie Kemper)، و ستاره Catastrophe (فاجعه): راب دیلینی (Rob Delaney) تیم بازیگران خود را گسترش داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگرچه جزئیاتی در مورد پلات فیلم در دسترس نیست، اما رئیس شبکه Disney: باب ایگر (Bob Iger) قبلا از این فیلم با عنوان “یک تصویرسازی مجدد برای نسل جدید” یاد کرده بود، این فیلم را دن میزر (Dan Mazer) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مایکی دی (Mikey Day) و استریتر سیدل (Streeter Seidell) کارگردانی می‌کند. و هاچ پارکر (Hutch Parker) و دن ویلسون (Dan Wilson) از تهیه‌کنندگان این ریبوت خواهند بود.

فرنچایز Home Alone با یک نسخه اورجینال در سال ۱۹۹۰ آغاز شد که مکولی کالکین (Macaulay Culkin) در آن به نقش‌آفرینی پرداخت، و با فروشی معادل ۴۷۶٫۶ میلیون دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم آن سال تبدیل شد. آن فیلم که ایده‌اش توسط جان هاگز (John Hughes) مطرح شد و توسط کریس کلمبوس (Chris Columbus) هم کارگردانی شد، به صورت فرنچایزی با ۵ فیلم کامل تبدیل شد، که کالکین فقط در دو تا از آن‌ها حضور یافت. آخرین فیلم، Home Alone: The Holiday Heist (تنها در خانه: میزبان تعطیلات)، محصول ۲۰۱۲، بود که از تلویزیون پخش شد.

ریبوت فعلی Home Alone از نظر زمانی با مجموعه‌ای از ریبوت های دیگر که هم‌اکنون برای این شبکه در دست ساخت هستند، هماهنگ می‌باشد، این ریبوت ها عبارتند از: Night at the Museum (شب در موزه)، Diary of a Wimpy Kid (خاطرات یک کودک ضعیف)، و Cheaper by the Dozen (دوجین ارزان‌تر). دی و سیدل علاوه بر پروژه Home Alone، برای ریبوت جدید Inspector Gadget (کارآگاه گجت)، محصول کمپانی House of Mouse، نیز در نظر گرفته شده‌اند.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو