نشانه‌های همسر وفادار

منبع: روزگار

167

1398/9/20

18:31


یکی از اصلی‌ترین پایه‌های زندگی مشترک وفاداری است و البته وفاداری فقط خیانت نکردن نیست. در این مطلب با نشانه‌های یک همسر وفادار و خصوصیات رفتاری او بیشتر آشنا می‌شوید.

مرد و یا زنی که همسرش را واقعاً دوست داشته باشد بدون هیچ شکی به او وفادار می‌ماند و از آنجا که خانم‌ها روحیه‌ای حساس و لطیف دارند گاهی ممکن است به همسر خود شک کنند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که همسرتان به شما وفادار است یا نه باید به دنبال نشانه‌های همسر وفادار در این مطلب باشید و ببینید که آیا همسر شما هم این نشانه‌ها را دارد؟

خصوصیات رفتاری و نشانه‌های همسر وفادار

وفادار بودن یکی از پایه‌های زندگی مشترک است که باعث داشتن زندگی سالم و پایدار می‌شود. ولی باید بدانید که معنی وفاداری فقط خیانت کردن نیست و در این مطلب شما را با نشانه‌های همسر وفادار آشنا می‌کنیم.

نشانه‌های وفاداری در زندگی زناشویی

پیوند زناشویی بیش از هر چیزی نیاز به تعهد کامل به همدیگر دارد. یعنی شما نباید از این نگران باشید که مبادا همسرتان رفتاری خارج از تعهدی که به شما دارد داشته باشد یا او هم نباید نگران این باشد که ممکن است شما کاری کنید که بر خلاف تعهدتان باشد. وفاداری در رابطه زناشویی فراتر از صرفاً ارتباط برقرار نکردن با زن و یا مرد دیگری است. وفاداری واقعی یعنی اینکه با همسرتان متحد شوید.

او همیشه سپاسگذار شما است

اگر همسرتان قدردان شما باشد این نشان دهنده این است که او از رابطه عاطفی‌اش با شما رضایت دارد و دارای اعتماد به نفس کافی است. اگر او نسبت به جایگاه شما و خودش در این رابطه حس خوبی نداشته باشد، هیچ وقت از شما بابت حضوری که در این رابطه دارید تشکر نمی‌کند و این نشانه عشقی است که نسبت به شما دارد.

با شما صادق است

اگر همسرتان راستگو و صادق است و تمام حرف‌هایش را با شما در میان می‌گذارد از اعتماد خود به او نباید شک کنید، اعتماد و معاشرت اساس و بنبان روابط سالم و پایدار می‌باشد و این  یکی از نشانه‌های همسر وفادار است.

هیچ راز نگفته‌ای با شما ندارد

مشکلات کوچک اگر حل نشوند به مرور زمان تبدیل به مشکلات بزرگ و پیچیده‌تری خواهند شد. در واقع رازهایی که زوجین از هم پنهان می‌کنند، می‌تواند یکی از همین دلایل باشد زمانی که همسرتان باشما سر مسئله‌ای چون پول، بدهی یا حتی مشکلاتی که با پدر ومادرش دارد صحبت می‌کند در واقع به شما نشان می‌دهد که نه تنها دوستتان دارد بلکه در مورد مسئله‌ای که ممکن است شما را ناراحت کند صحبت می‌کند بنابراین مطمئن باشید که او هیچ چیز را از شما پنهان نخواهد کرد.

از تمام زندگی همسرتان اطلاع دارید

یکی دیگر از نشانه‌های همسر وفادار زمانی است که همسرتان تمام لحظه‌هایش را با شما سپری می‌کند، بدین معنی است که شما را در اولویت زندگی‌اش قرارداده است. بنابراین چرا او باید رابطه با فرد دیگری را آغاز کند، همسری که به جای واژه من یا تو از ما استفاده کند فردی است که برای رابطه با شما ارزش زیادی قائل است و تحت هیچ شرایطی شما را از دست نخواهد داد.

اگر دوست دارید که همسرتان با شما احساس راحتی کند نسبت به گذشته‌اش جبهه نگیرید واجازه دهید که آزادانه در مورد آن حرف بزند اگر مرد شما وفادار باشد، به اشتباهات گذشته‌اش پی برده و از انجام آن‌ها پشیمان است. پس به او آزادی عمل دهید تا نه چیزی از گذشته او برای شما مبهم باشد و نه حرفی در دل او نگفته باقی بماند.

هیچ علائم غیر طبیعی در رفتار همسرتان وجود ندارد

اگر همسر شما هیچ رفتار غیر طبیعی از خودش نشان نمی‌دهد این نشانه‌های همسر وفادار است. به عنوان مثال: کاملا عشقی قدیمی‌اش را کنار گذاشته و هیچ ارتباطی با او ندارد یا که تمام وقتش را با شما سپری می‌کند و دوست ندارد که تنهایی جایی برود، در این صورت دلیلی برای شک کردن به او را ندارید.

با او رابطه جنسی رضایت بخشی داشته باشید

وفادار بودن به همسرتان یعنی این که بتوانید نیازهای اورا تأمین کنید. البته زمان‌هایی وجود دارد که ممکن است نتوانید رابطه جنسی صد در صد موفقی داشته باشید و این کاملاً طبیعی است اما نباید اجازه بدهید این زمان‌ها زیاد بشوند. وفاداری در زندگی مشترک یعنی تقویت پیوندتان با نزدیکی و صمیمیتی که خاص رابطه‌ی شما دو نفر باشد.

 

او دوست شماست

از انواع نشانه‌های همسر وفادار می‌توان به این که نزدیکی زوجین فقط فیزیکی نیست. مهم نیست که شما صبح تا شب را در یک خانه با همسرتان زندگی می‌کنید مهم صمیمیتی است که میان رابطه شما بر قرار می‌شود او نه تنها باید برای شما یک همسر بلکه باید مثل یک دوست صمیمی باشد و آن چه میان دو نفر حاکم است احترام، اعتماد و علاقه‌ای است که هیچ گاه از بین نمی‌رود.

 

وفاداری همسران در هنگام عصبانیت

هیچ دو انسانی وجود ندارند که در کنار هم بدون اصطکاک و اختلاف نظر زندگی کنند پس لحظاتی اتفاق می‌افتد که شما از دست همسرتان عصبانی هستید اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم وفاداری‌تان را نسبت به او نادیده بگیرید در واقع سعی کنید به وسیله کاری که شما را آرام می‌کند، عصبانیت تان را کنترل کنید و هیچ گاه هنگام عصبانیت تصمیم نگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو