​​​​دو ویدیوی جدید از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

​​​​دو ویدیوی جدید از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

621

1398/3/20

18:16


​​​​دو ویدیوی جدید از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

به تازگی دو ویدیوی جدید از انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) منتشر شده که در ادامه این پست می توانید آنها را تماشا کنید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی و استودیوی پیکسار دو ویدیوی جدید از انیمیشن مورد انتظار Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) منتشر کرده است. همان طور که میدانید کمتر از دو هفته دیگر این انیمیشن بر روی پرده سینماها خواهد رفت ولی پیش از اکران عمومی برای برخی از منتقدان به نمایش در آمده که واکنش آنها به این انیمیشن بسیار مثبت بوده است. حال در ویدیوهایی که منتشر شده ما شاهد تصاویر جدیدی هستیم، در اولین ویدیو شاهد ملاقات وودی و فرکی با عروسک جدید این مجموعه که گبی گبی نام دارد، هستیم که گروهی از عروسک‌های اسلپی را در اختیار دارند و در واقع به نظر می‌رسد که نیروهای او هستند. گبی گبی یک عروسک دهه ۵۰ میلادی است که گروهی از عروسک‌های به شکل عروسک اسلپی، از او دستور می‌گیرند. در ادامه شاهد این ویدیو هستید:

دومین ویدیو جدید انیمیشن Toy Story 4 با محوریت شخصیت دوک کابوم است که او در واقع در حال نشان دادن توانایی‌های خود به بو پیپ و وودی است.شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند. انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ 21 ژوئن 2019 (31 خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو