فیلم Venom 2: تام هاردی تصویری از یک لوکیشن مهم منتشر کرد

منبع: گیمفا

495

1398/9/21

14:31


فیلم Venom 2: تام هاردی تصویری از یک لوکیشن مهم منتشر کرد

تولید فیلم کامیک بوکی Venom 2 «ونوم ۲» در حال انجام است و حالا تام هاردی (Tom Hardy) در پستی جدید تصویری از یک لوکیشن مهم در فیلم منتشر کرده است. در این تصویر نشان یتیم‌خانه سنت استس، خانه‌ای برای بچه‌های ناخواسته دیده می‌شود. در کامیک‌ها این یتیم‌خانه جایی است که کلیتوس کسیدی قاتل سریالی/ ابرشرور در آن‌جا بزرگ شد و به کشتن دیگران تمایل پیدا کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اولین بار سال ۱۹۹۲ در کامیک Amazing Spider-Man #361 «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳۶۱» به این لوکیشن اشاره شد و جایی بود که مرد عنکبوتی و کارنیج برای اولین بار با یکدیگر مبارزه کردند. یک آتش‌سوزی به راه افتاده توسط کسیدی در این ساختمان قدیمی باعث کشته شدن مدیر یتیم‌خانه شد. بنابراین احتمالا این یکی از لوکیشن‌هایی باشد که ونوم و کارنیج در آن مبارزه خواهند کرد.

پس از موفقیت فیلم کامیک بوکی Joker «جوکر»، حالا سونی مایل است دومین فیلم Venom را با ریت R بسازد که با توجه به خشونت‌های کارنیج کاملا منطقی است. اگرچه ونوم هم آدم می‌کشد، اما مثل کارنیج از آن لذت نمی‌برد. البته طرفداران نباید زیاد به این شایعات امیدوار باشند چون روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردان فیلم اول هم گفته بود Venom احتمالا یک فیلم ریت R باشد اما چنین اتفاقی نیفتاد. البته اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی این دنباله را برعهده دارد بنابراین ممکن است شاهد تغییراتی در فضای داستان باشیم.

با توجه به خبرهایی که از فیلم منتشر شده احتمالا شاهد اقتباسی از داستان مکسیموم کارنیج باشیم که در آن کسیدی از موسسه ریون‌کرافت فرار کرده و گروهی از قاتلان را برای ایجاد ترس و وحشت در نیویورک دور هم جمع می‌کند. در این داستان، ونوم برای شکست کارنیج از مرد عنکبوتی کمک می‌گیرد که باعث شده شایعات حضور تام هالند (Tom Holland) در Venom 2 قوت بگیرند.

فیلم Venom 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۹۹) اکران خواهد شد.

 

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو