امیر  سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به اتفاق جمعی از معاونان خود با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با سردار"حسین اشتری" دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی در «مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه در کنترل ناآرامی‌های اخیر«، اظهارداشت: نیروی انتظامی، نماد امنیت کشور است.

وی گفت: اگر می شد حجم توطئه ها و طراحی‌های خبیثانه دشمنان را که برای برهم زدن امنیت کشور برنامه ریزی شده برای مردم بازگو و تشریح کنیم، شبانه روز باید شاکر خداوند و قدردان نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی باشیم.

سرلشکر موسوی با بیان این‌که «به هر قیمتی پای نظام، ولایت و انقلاب هستیم»، گفت:  باوجود تمام عنادها و دشمنی استکبار، آنها نتوانستند به ما گزندی بزنند و اگر در درون کشور وحدت و انسجام وجود داشته باشد و خود ما مشکلی ایجاد نکنیم، دشمنان نمی توانند به ما ضربه بزنند.

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان انقلاب سال هاست که در حال برنامه‌ریزی هستند و با صرف هزینه‌های گزاف سعی دارند امنیت ایران را خدشه‌دار کرده و کشور عزیزمان را به یکی از مناطق بی‌ثبات منطقه تبدیل کنند.

موسوی خطاب به سردار" حسین اشتری"، گفت: خداوند به شما لطف کرده که پرچمدار نایب امام زمان(عج) در تامین امنیت کشور هستید، بنده به عنوان یک شهروندو همکار به شما و مجموعه نیروی انتظامی، خدا قوت می گویم.

وی گفت: نیروی انتظامی حسب وظایف ذاتی خود ممکن است محدودیت هایی ایجاد کند و یا اقداماتی داشته باشد که خوشایند عموم نباشد اما تمام اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت و آسایش مردم است. ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت کرده و پشتیبان آن به منظور تسهیل ماموریت های ناجا انجام خواهیم داد.