جیمز باند سابق در نقش پادشاه فیلم "سیندرلا"

منبع: ایران آرت

155

1398/9/21

23:04


پیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمزباند به فیلم جدید "سیندرلا" پیوست تا یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند.

ایران آرت: در چند سال اخیر اقتباس‌های سینمایی تازه‌ای از داستان‌های افسانه‌ی صورت گرفته و به نظر می‌رسد که این قصه‌ها محبوب‌تر از همیشه‌اند. بازسازی "سیندرلا" استودیوی سونی یکی از این فیلم‌هاست که داستان موزیکال خاطره‌انگیز را ریبوت می‌کند. هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد که "پیرس برازنان" بازیگر سابق "جیمز باند" قرار است در این بازسازی نقش پادشاه را بازی کند.

برازنان علاوه بر حضور در چندگانه‌ی "جیمز باند" از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ سابقه‌ی بازی در "آخر دنیا" (The World’s End) و "خانم دوت‌فایر" را دارد. او با فیلم‌های موزیکال هم بیگانه نیست و در "ماما میا!" (Mamma Mia!) نقش "سم کارمایکل" را ایفا کرده است.

به گزارش 30نما، ریبوت "سیندرلا" به نویسندگی و کارگردانی "کی کنان" داستان کلاسیک سیندرلا در مورد زن جوان و جاه‌طلبی که رؤیاهایی دست نیافتنی در سر دارد را بازسازی خواهد کرد. پیش‌تر اعلام شده بود که "کامیلا کابیو" در نقش سیندرلا ظاهر می‌شود، "بیلی پورتر" در نقش مادرخوانده‌ی افسانه‌ او، "ایدینا منزل" در نقش نامادری بدجنس او، و "نیکلاس گالیتزین" در نقش "پرنس رابرت" بازی می‌کند.

پورتر در مصاحبه با "ای! نیوز" می‌گوید: "تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که "سیندرلا"یی برای عصر جنبش "می‌تو" است. این تمام چیزی است که می‌دانم. ما فیلمبرداری را در ماه فوریه آغاز می‌کنیم و من تنها طی چند تماس تلفنی در موردش صحبت کرده‌ام."

"جیمز کوردن" مجری شوهای شبانه تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد و گفته می‌شود که ایده‌ی اولیه‌ی فیلم را او ارائه کرده است. "جاناتان کیدین" و "شنان مک‌اینتاش" که به تازگی با "روزی روزگاری در هالیوود" نامزدی گلدن گلوب را کسب کرده‌اند دیگر تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو