دانلود بازی Transport Fever 2 + Update Build 27401 برای کامپیوتر

دانلود بازی Transport Fever 2 + Update Build 27401 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

165

1398/9/22

02:41


بازی Transport Fever 2 یک شبیه ساز کلاسیک حمل و نقل است که می توانید در جهان گسترده بازی تجربه کنید. استانداردهای طلایی بازی هر قشری از طرفداران این صنعت را به سمت خود جلب می کند و می توانید همراه با المان های پرشمار آن، سفری پر ماجرا و دوست داشتنی را داشته باشید. دنیای بازی نسبت به نسخه اول بازی پیشرفت زیادی داشته است و می توانید از نو همه چیز را کشف کنید. سیستم حمل و نقل خود را در شاخه هایی همچون حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی شکوفا کنید و راه موردعلاقه خود را برای راحتی هر چه بهتر و بیشتر ایجاد کنید.

شما در بازی Transport Fever 2 به یک مهندس تبدیل می شوید و باید علاوه بر طراحی ظاهری زیبا، بتوانید اصول را هم مدیریت کنید و با ایجاد پل و یگر المان ها، حمل و نقل را راحت تر، ایمن تر و سریع تر از قبل کنید. بازی ابزارهای زیادی در منوی خود دارد و به خودی خود یک نرم افزار جامع و کامل محسوب می شود. شما دلیل رشد و شکوفایی شهری هستید که امپراطوری حمل و نقل نامیده خواهد شد و هر نقطه از جهان را به آن وصل خواهد کرد. بازی طیف عظیمی از خلاقیت ها را در بازیکنان پرورش می دهد و آنقدر مجذوب کننده است که از تجربه آن خسته نخواهید شد. بیش از ۲۰۰ وسیله حمل و نقلی در بازی وجود دارد و سه منطقه آب و هوایی هم برای آن طراحی شده است. بخش اقتصادی بازی سرانجام به نسخه دوم بازی اضافه شده است و می توانید با کسب پول و درآمد هم انگیزه پیدا کنید و هم سیستم های پیشرفته تری را به کار گیرید.

Transport Fever 2 PC-HOODLUM

آپدیت بازی Update Build 27401-HOODLUM اضافه شد

دانلود-بازی-Transport-Fever-2

بازی Transport Fever 2 یک شبیه ساز کم نقص است و همراه با حالت های مختلف خود، تاریخچه حمل و نقل را برای شما تعریف می کند. این بازی رایگان است و ابزارهای نابی برای ویرایش به شما داده شده است. بیش از ۲۰ ساعت گیم پلی را تجربه خواهید کرد و شبیه سازی وارد فازهای جدیدی خواهد شد. دنیای بازی با نورپردازی دقیقی طراحی شده است و مبتنی بر فیزیک خواهد بود. بیش از ۵۰ اچیومنت هم وجود دارد که با انجام ماموریت ها به آن دست خواهید یافت.

از کارگاه های خود برای بهبود عملکرد دستگاه ها استفاده کنید و ماده های بهتری را استفاده کنید. علاوه بر فاز حمل نقلی، بازی از حیوانات مختلفی که در شهرها پیدا می شوند هم استفاده کرده است تا بازی را واقع گرایانه تر جلوه دهد. از ایستگاه های قطار مدولار گرفته تا کامیون هایی که فقط با کارت می توانند تردد کنند در بازی وجود دارد. درواقع ایمنی جاده ها هم به همین موارد بستگی دارد. باید ماشین های مجاز را تعیین کنید و امنیت را در سطوح گسترده کنترل کنید. اقتصاد شهر خود را پویا کنید و اجازه ندهید که آب و هوای مختلف آسیبی به سازه های شما وارد کند. برندهای مختلفی از وسایل نقلیه از آمریکا و آسیا و اروپا در بازی حضور دارند و استفاده از آن ها را لذت بخش می کند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی HOODLUM با نام Transport Fever 2-HOODLUM فشرده سازی شده است.
  • ورژن بازی Build 27365 می باشد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۶٫۷گیگابایت به ۹٫۲گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۲۴گیگابایت (در صورت نصب بازی + زبان آلمانی) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

The classic transport simulation genre has a new gold standard with Transport Fever 2. Discover a whole new world by navigating transport routes through land, water and air. May progress and prosperity find their way!

Provide the world with the transport infrastructure it needs and make a fortune with custom-made transport services. Watch your trains run on rails, your buses and trucks thunder along roads, your ships power through the water, and your planes soar through the skies. Carry people on their way to work or play, and be the reason cities grow and thrive. Deliver raw materials and goods to drive the economy. Experience the greatest logistical challenges from 1850 to the present day, and build a transport empire unrivaled anywhere else on the globe!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8 or 10 (64-bit)

Processor: Intel i5-2300 or AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7850, 2 GB VRAM

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو