دانلود بازی Vampire The Masquerade Coteries of New York برای کامپیوتر

دانلود بازی Vampire The Masquerade Coteries of New York برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

123

1398/9/22

02:41


Vampire The Masquerade Coteries of New York در شلوغی های نیویورک سیتی، تقابل دو گروه خون آشام را نشان می دهد که در آن به کشتار و ایجاد ترس و وحشت در مردم می پردازند. کاماریا و آنارش ها، دو گروهی هستند که به صورت نمادین زیر چراغ های شهر حرکت می کنند و روایتی منحصر به فرد را به شما هدیه می کنند. شما در نقش شخصیت جو قرار دارد و باید تک نفره در یک دنیای بزرگ به دنبال آن ها باشید. از مردم بازجویی کنید و ببینید که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

گفتگوها را انتخاب کنید و فراموش نکنید که این انتخاب ها روی شخصیت شما و دید بقیه تاثیر مستقیم دارد. باید خودتان این شخصیت را بسازید و با رشته ای از دیالوگ ها به سرنخ های خوبی برسید. NPC وفادار نیستند و شما می توانید آن را تقویت کنید. روابط شخصیت ها بسیار مهم است و شما نقش بزرگی در ایجاد آن دارید. پایان زیادی هم برای بازی تولید شده است و قطعا مشتاق خواهید بود که همه آن ها را تجربه کنید. طرفداران بازی های روایتی، می توانند با این اثر به اغما بروند و اتفاقات خون بار نیویورک سیتی را تجربه کنند.

Vampire The Masquerade Coteries of New York PC-CODEX

دانلود-بازی-Vampire-The-Masquerade-Coteries-of-New-York

قضیه در بازی Vampire The Masquerade Coteries of New York به همین سادگی ها نیست و داستان بازی در یک حالت معکوس دنبال خواهد شد. عدالت چیزی نیست که شما به تنهایی توان رسیدن به آن را داشته باشید. باید از منابع خود نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت را چاشنی کار خود کنید. داستان های کاملا جدیدی را در بازی خواهیم داشت و اصلا با یک چیز کلیشه ای روبرو نیستیم. موضوعات بازی خاص هستند و بنابراین انتخاب را برای بازیکن سخت می کنند. درواقع تاکنون چنین روایتی را تجربه نکرده اید و همین می تواند هم انگیزه ای برای شما باشد هم هیجان و استرس رسیدن به آخر آن را بالا ببرد.

گیم پلی بازی Coteries of New York در کنار گرافیک عالی آن قرار می گیرد و فضای ترسناک و در عین حال هیجان انگیزی را ایجاد می کند. با داشتن دانش خوب در زبان انگلیسی، نظاره گر یک فیلم خوب خواهید بود و خودتان در راس این ماجرا قرار خواهید داشت. شما دشمنان زیادی دارید و با شناخته تر شدن هم این خون آشام ها راحت تر می توانند شما را پیدا کنند. می توانید گروه را به دیگر مناطق بفرستید و کار را سریع تر پیش ببرید. از گاز این خون آشام ها دوری کنید و نگذارید که ماموریت تان با مرگ شما به پایان ناخوشایندی ختم شود.

info

Vampire: The Masquerade – Coteries of New York presents the conflict between two vampiric factions: the traditionalist Camarilla and the fiercely independent Anarchs among the iconic landmarks and night lights of The Big Apple. It’s a unique, atmospheric, single-player narrative experience, set in a rich, fully licensed, globally recognized universe of Vampire: The Masquerade 5th Edition.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1

Processor: Dual Core 3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: ​1 GB VRAM OpenGL 2.1+

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Vampire The Masquerade Coteries of New York-CODEX با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو