زیبایی را در باغ میراکل از نزدیک لمس کنید

زیبایی را در باغ میراکل از نزدیک لمس کنید


منبع: همگردی

608

1398/9/22

10:52


امروز می خواهیم از جذابیتی برایتان تعریف کنیم که رویای بهشتی زیبا را به واقعیت تبدیل می کند. باغ معجزه دبی جایی هست که سلیقه ها صیقل می خورند. باغ گل معجزه دبی زیبایی هایی فراتر از خود مجموعه باغ را پیش روی گردشگران نمایش می دهد، از باغ پروانه گرفته تا تماشای اجرای زنده موسیقی. چیزی که بیشتر از همه باغ میراکل دبی را ویژه می کند، وسعت آن بوده که دنیایی متفاوت را در خود جای می دهد. تنوع گل های این باغ بیشمار بوده و در نگاه اول هر بیننده ای را متعجب خواهد کرد. افراد زیادی برای بازدید از این باغ پرگل که آن را می توان باغ گل دبی نامید، می آیند و در کنار دوستان و خانواده از بودن در این فضای عاشقانه لذت می برند.

باغ گل معجزه دبی

مشخصات باغ گل معجزه دبی

باغ میراکل دبی، لقب وسیع ترین باغ گل جهان را با خود همراه دارد. باغ معجزه به زیبایی گل ها، هندسه بخشیده و شما در آن با مجسمه های غول پیکری مواجه هستید که در زیر گل های رنگارنگ پنهان شده اند. البته گل آرایی حرفه ای که در این باغ انجام شده، به شما تصاویر سه بعدی از اجسامی مانند ماشین، ساختمان و برج ها را نشان می دهد که شبیه شکل واقعی خود هستند.

مشخصات باغ گل معجزه دبی

چه چیزی این باغ را اینقدر مهم می کند؟

شاید همین موضوع که این باغ وسیع ترین باغ گل جهان بوده، به تنهایی کافی باشد تا نظرتان بدان جلب شود. در کنار باغ میراکل دبی یک باغ پروانه دیدنی هم به چشم می خورد. همچنین، باید در نظر بگیرید که با بازدید از این باغ علاوه بر اینکه هزاران گونه گیاهی مختلف را یکجا می توانید مشاهده کنید، خدمات تفریحی و رفاهی، برایتان یک خاطره به یاد ماندنی را به ارمغان می آورند.

چه چیزی این باغ را اینقدر پر اهمیت می کند؟

دیدنی های باغ گل معجزه

سازه های گل دار: یکی دیگر از جذاب ترین بخش هایی که می توان در باغ گل دبی دید، همین سازه های گل هستند که به شکلی بی نظیر طراحی شده اند.

بهشت گمشده: یکی از شگفت انگیزترین دیدنی های باغ گل دبی بوده و در واقع نوعی آبشار گل است که طراحی بسیار چشم نوازی دارد.

خیابان دیزنی: قسمتی از باغ معجزه دبی به خیابان دیزنی معروفیت دارد و در آن مجسمه هایی از شخصیت های دیزنی دیده می شوند که در میان انبوهی از گل های زیبا قرار گرفته اند. معمولا بچه ها و افراد کم سن و سال زودتر از بزرگسالان با این بخش ارتباط برقرار می کنند و برایشان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

ایرباس A380: یکی از بخش های بی همتای باغ میراکل دبی، مجسمه این هواپیما بوده که به نحو زیبایی با گل آرایش شده است. مجسمه ایرباس در سال 2016 به عنوان عظیم ترین مجسمه گل آرایی شده با طرح هواپیما معرفی شده و نزدیک به 500 هزار گل و گیاه دیدنی در گل آرایی آن استفاده شده اند.

قلعه گلدار: این قلعه با گل های رنگارنگ بسیاری زینت داده شده و متحیر کننده هست.

ساعت گل: یکی از جذاب ترین بخش های باغ گل دبی، ساعت گل بوده که با هزاران گل و گیاه زینت داده شده و نزدیک به 15 متر ارتفاع دارد.

کلبه های گلدار: در باغ معجزه دبی کلبه هایی برای استراحت گردشگران قرار داده شده که به واسطه گل های رنگی دیدنی تر گشته اند.

گذرگاه های شکل دار: در باغ معجزه دبی گذرگاه های متنوعی دیده می شوند و برای ایجاد پایه های تمامی این گذرگاه ها از گل و گیاه بهره گرفته شده است.

بالای تپه: در این قسمت بخش هایی مانند بستنی فروشی و کافی شاپ قرار گرفته که افراد در صورت تمایل می توانند دقایقی را به آنجا رفته و اندکی استراحت کنند.

پارک دریاچه: اگر به باغ میراکل دبی رفتید، از دیدن این دریاچه غافل نشوید. اطراف دریاچه مملو از گل های زیبا بوده که به شکل ماهرانه ای زینت داده شده و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورد. شما می توانید در فضای زیبایش عکاسی کرده و از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید.

لاک پشت های بزرگ: جایگاه این مجسمه دقیقا در سمت راست بخش ورودی بوده و دیدنی هست.

برج خلیفه: یکی دیگر از دیدنی های باغ گل میراکل برج خلیفه بوده که به شکل نشانی از مرتفع ترین برج دنیا ایجاد شده است.

میکی موس: این مجسمه بزرگ در باغ میراکل قرار دارد. برای تولید مجسمه میکی موس از چیزی حدود 100 هزار گل و گیاه بهره گرفته شده، به طوریکه وزن آن ها 35 تن هستند. البته در تولید مجسمه میکی موس از یک بخش فولادی 7 تنی و بیس بتنی 50 تنی بهره گرفته شد.

خرس تدی: نکته قابل ملاحظه ای که درباره باغ میراکل دبی می توان گفت، این هست که مراسم دایر شدنش در سال 2013 و روز عشق بوده و معمولا همگان روز عشق را با شکلات و خرس تدی به یاد می آورند. پس، چیز عجیبی نیست که یک خرس تدی بزرگ در این باغ دیده شود. مجسمه خرس تدی چیزی حدود 12 متر بلندی داشته و با گل های زیبا آراسته شده است.

دیدنی های باغ گل معجزه دبی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو