حضور کم‌رنگ ژنرال‌های اصلاح‌طلب در انتخابات ۹۸

منبع: برترین ها

53

1398/9/22

12:08


حضور کم‌رمق اصلاح‌طلبان دررقابت‌های انتخابات مجلس یازدهم هم بر ابهام ترکیب مجلس آینده می‌افزاید و هم ضرورت بررسی عوامل بسته بودن دست اصلاح‌طلبان در پای نهادن به میدان رقابت‌های انتخابات را پررنگ می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: حضور کم‌رمق اصلاح‌طلبان دررقابت‌های انتخابات مجلس یازدهم هم بر ابهام ترکیب مجلس آینده می‌افزاید و هم ضرورت بررسی عوامل بسته بودن دست اصلاح‌طلبان در پای نهادن به میدان رقابت‌های انتخابات را پررنگ می‌کند.

ثبت‌نام و تحریم انتخابات دو منتهی‌علیه خط تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بود، دو استراتژی که با پایان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، به نظر می‌رسد هیچ‌کدام اجرایی نشده است.

نگرانی از رد صلاحیت شورای نگهبان، دغدغه رد صلاحیت از سوی مردم، چالش عمل به وعده‌ها با شناخت محدوده اختیارات و در نهایت اختلافات درونی جریان اصولگرا را می‌توان از مهم‌ترین دلایل حضور کم‌رنگ در انتخابات دانست.

بخش عمده عدم رغبت برخی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ریشه در جامعه‌ای دارد که روزهای دشواری را می‌گذرانند و اصلاح‌طلبان در خود امیدی برای اقناع مردم به منظور حضور در پای صندوق‌های رای نمی‌بینند و از بیم شکست میدان را ترک می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو