تاریخ اکران فیلم "ماتریکس"4 رسما اعلام شد

منبع: ایران آرت

137

1398/9/22

13:01


شرکت برادران وارنر رسما تاریخ اکران فیلم "ماتریکس"4 را تایید و اعلام کرد که این فیلم باید با فیلم دیگری از کیانو ریوز در گیشه رقابت کند.

ایران آرت، شهریور ماه امسال بود که پس از یک انتظار طولانی، سرانجام شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم "ماتریکس" را تایید و اعلام کرد. در ادامه مشخص شد در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم ماتریکس اعلام شده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم "ماتریکس"4 (ماتریکس 4) برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که پیش از این قرار بود در این تاریخ فیلم Akira (آکیرا) به‌کارگردانی تایکا وایتیتی، اکران شود.

به گزارش زومیت، در حال حاضر وایتیتی قرار است فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) و فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) را کارگردانی کند. بااین حال، در این تاریخ، فیلم "ماتریکس"4 باید با فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) در گیشه رقابت کند که ستاره هر دو فیلم، کیانو ریوز است و اگرچه می‌تواند رقابت جالبی در گیشه رخ دهد، اما قابل پیش‌بینی است که تاریخ اکران یکی از این دو فیلم درنهایت تغییر کند. جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف و توبی آنوومیر، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم "ماتریکس"4 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. 

همچنین طبق شایعات، عبدل متین دوم احتمالا نقش نسخه جوان‌تر مورفیوس را در فیلم "ماتریکس"4 بازی کند، اما این موضوع هنوز رسما تایید یا تکذیب نشده است. مراحل فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم "ماتریکس"از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. مجموعه فیلم "ماتریکس"توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ که ۲۰ سال پیش می‌شود، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله و یک اسپین‌آف از این مجموعه تولید و منتشر شده است. مجموعه فیلم "ماتریکس"در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو