طراحی زمین بسکتبال با الهام از یک نقاشی/ عکس‌ها

طراحی زمین بسکتبال با الهام از یک نقاشی/ عکس‌ها


منبع: ایران آرت

156

1398/9/22

20:02


نقاشی رنگ روغن Sportsmen اثر یک نقاش روسی به نام کازیمیر مالویچ الهام بخش طراحی زمین بسکتبال رنگارنگ بوده است.

ایران آرت: طراحی زمین بسکتبال رنگارنگ که در میان دو ردیف از ساختمان‌های منطقه نه پاریس قرار دارد، توسط گروه طراحی Ill-Studio با همکاری برند مد فرانسوی Pigalle انجام شده است. این زمین بسکتبال Rue Duperre نام دارد و در سال ۲۰۱۵ با هدف ارائه پس زمینه برای محصولات بسکتبالی بهار و تابستان Pigalle ساخته شده است.

گروه طراحی Ill-Studio در سال ۲۰۰۷ و به عنوان یک استودیو مدیریت پروژه های هنری تاسیس شد و سابقه همکاری با برندهای سرشناس مانند نایکی و آدیداس و شنل و لویی ویتون را در کارنامه خود دارد. برند مد فرانسوی Pigalle در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و شعبه دوم آن با عنوان Pigalle Basketball در سال ۲۰۱۴ و در مقابل زمین بسکتبال آغاز به کار کرد. موسس Pigalle با کودکان بازی میکند و به آن ها آموزش می‌دهد.

2

همکاری Pigalle با گروه طراحی Ill-Studio یک پیشینه طولانی دارد؛ یعنی از زمانی که از یک دفتر کار مشترک استفاده میکردند. علاوه بر لوگو Pillage که با هدف هویت بخشی به برند توسط این گروه طراحی شده است، آن ها سابقه همکاری در طراحی کلکسیون ها و چند پروژه هنری دیگر را نیز دارند.

3

طراحی زمین بسکتبال رنگارنگ در پاریس با الهام از یک تابلو نقاشی

به گزارش سایت آبگینه، نقاشی رنگ روغن Sportsmen اثر یک نقاش روسی به نام کازیمیر مالویچ الهام بخش طراحی زمین بسکتبال رنگارنگ بوده است. او در این نقاشی با استفاده از رنگ روغن چهار انسان ایستاده در کنار یکدیگر را به تصویر کشیده است و رنگ های قوی و ترکیب گرافیکی تابلو همان چیزی بود که به کمک گروه طراحی آمد.

4

کف زمین توسط پنل های پلاستیکی EPDM به رنگ آبی و سفید و قرمز و زرد پوشانده شده است. بخش پایین دیوارها رنگ آمیزی شده است، اما سایر بخش ها در حالت اولیه خود حفظ شدند. لوگو Pillage نیز در مرکز زمین قرار دارد.

5

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو