تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم The Eternals با حضور بازیگران منتشر شد

منبع: گیمفا

253

1398/9/22

22:01


تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم The Eternals با حضور بازیگران منتشر شد

فیلم The Eternals «جاودان‌ها» یکی از مرموزترین پروژه‌های مارول است و احتمالا تاثیر مهمی روی آینده دنیای سینمایی مارول خواهد داشت. اگرچه حاضران در مراسم کامیک‌کان برزیل ویدیویی از این فیلم مشاهده کردند، اما بقیه طرفداران اطلاعات زیادی از آن ندارند. تنها نکته مهمی که درباره فیلم می‌دانیم این است که ستارگان بزرگ هالیوود در آن حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

به تازگی لیا مک‌هیو (Lia McHugh) بازیگر نقش اسپرایت تصویری از پشت صحنه فیلم منتشر کرده است. در این تصویر شاهد حضور آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، سلما هایک (Salma Hayek)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، لورن ریدلف (Lauren Ridloff)، بری کیوگن (Barry Keoghan)، ما دونگ سئوک (Ma Dong-Seok) و مک‌هیو در کنار هم هستیم. مک‌هیو همچنین گفته خیلی از حضور در این گروه هیجان‌زده است که برای او مثل خانواده خودش هستند. او در عنوان این پست نوشت:

بخشی از این خانواده بودن بهترین تجربه من توی تمام عمرم بوده. هر کدوم از این افراد با من خیلی مهربون بودن. خیلی خوشحالم که بخشی از این ماجراجویی جذاب هستم.

مارول با فیلم The Eternals ریسک بزرگی کرده و وقتی از کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول درباره فیلم سوال شد او گفت:

این فیلم خیلی بزرگ و پرخرجیه. ما این فیلم رو می‌سازیم چون به رویکرد کلوئی ژائو (Chloe Zhao) کارگردان فیلم و به کارهایی که اون شخصیت‌ها می‌تونن انجام بدن اعتماد داریم. ما معتقدیم باید رشد و پیشرفت کنیم و محدودیت‌های ژانر ابرقهرمانی رو کنار بزنیم.

فیلم The Eternals در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو