دومین تریلر سریال Dracula محصول مشترک نتفلیکس و BBC منتشر شد

منبع: گیمفا

240

1398/9/22

23:30


دومین تریلر سریال Dracula محصول مشترک نتفلیکس و BBC منتشر شد

شبکه BBC One دومین تریلر سریال Dracula «دراکولا» ساخته استیون موفات (Steven Moffat) و مارک گیتیس (Mark Gatiss) را منتشر کرد. این دو قبلا سریال فوق‌العاده Sherlock «شرلوک» را برای BBC ساخته بودند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال سه اپیزودی، رویکرد جدیدی به داستان گوتیکی نوشته برام استوکر درباره یک خون‌آشام اهل ترانسیلوانیا است که برای پیدا کردن طعمه‌های جدید به انگلستان می‌رود.

موفات و گیتیس طی یک مصاحبه افشا کردند ایده ساخت سریال با یک شوخی شروع شد، اما آن‌ها این ایده جذاب را رها نکردند. سازندگان Sherlock در این باره گفتند:

ما قبلا شخصیت شرلوک هولمز رو به تصویر کشیدیم و دومین شخصیت ادبی که شاهد اقتباس‌های زیادی از داستان‌های او بودیم دراکولا بود. همین‌طور که دربارش صحبت کردیم، ایده‌هایی داشتیم که به نظرمون جالب بودن. این قضیه تا جایی ادامه داشت که فکر کردیم باید قضیه رو جدی بگیریم و این داستان رو بسازیم.

نتیجه این کار خلق یک اثر گوتیک عالی است که هیچ محدودیتی در استفاده از عناصر ژانر وحشت ندارد. بنگ در نقش اصلی عالی است و روی خط باریکی بین تهدیدآمیز و شوخ‌طبع حرکت می‌کند. موفات گفته هدف آن‌ها این بوده تا بیننده یک لحظه بخندد و لحظه دیگر حال ناخوشایندی به او دست بدهد.

کلیس بنگ (Claes Bang) نقش این کُنت خون‌آشام را در سریال بازی می‌کند. جانی کمپل (Jonny Campbell)، دیمون توماس (Damon Thomas) و پل مک‌کیگان (Paul McGuigan) کارگردانی اپیزودهای سریال را برعهده دارند.

پخش سریال Dracula از روز آغاز سال نو میلادی شروع می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو