صحبت های برد پیت درباره شایعه رابطه اش با زنان متعدد

منبع: نیک شو

128

1398/9/23

03:28


صحبت های برد پیت درباره شایعه رابطه اش با زنان متعدد

صحبت های برد پیت درباره شایعه رابطه اش با زنان متعدد

برد پیت یکی از مشهورترین بازیگران جهان است ، 55 سال سن دارد و وقتی از آنجلینا جولی جدا شد درباره زندگی شخصی اش شایعات زیادی به خصوص درباره روابطش با زنان مختلف ایجاد شد. برد پیت که بسیار پر کار شده و البته نامزد دریافت گلدن گلوپ 2020 نیز شده است، در گفتگو با مجله New the time به نکاتی جدید درباره زندگی خود اشاره کرده و در بخشی از این مصاحبه شایعات مختلف پیرامون خود را تکذیب کرده است.

 

ستاره فیلم روزی روزگاری در هالیوود، در طول چند سال گذشته و به خصوص از زمان درخواست آنجلینا جولی برای طلاق، در سال 2016 ، به شدت در کانون توجه قرار گرفته است.

 

این بازیگر 55 ساله که امسال نیز در فهرست جذاب ترین مردان از دید انگلیسی ها قرار گرفته است، به محض جدایی از جولی در مظان شایعه ارتباط با برخی ستاره ها و افراد مختلف قرار دارد. برای مثال از استاد دانشگاه تا همسر سابق برد پیت؛ جنیفر انیستون، به ارتباط با وی نسبت داده می شوند. این موضوع نه تنها جنجالی شده، بلکه حواشی متعددی را نیز ایجاد کرده است.

 

هنگامی که از وی در خصوص این حواشی پرسیده شد گفت ه او به داستانهای درباره خود توجه نمی کند و بی تفاوت از این داستانها عبور می کند. او در این خصوص گفت: “شمارش تعداد خانمهایی که از سال گذشته تا کنون به من نسبت داده اند از دستم در رفته است، این در حالی است که هیچ یک از این موارد درست نیست.”

 

پیت ضمن صحبت در مورد پروژه های مختلفی که در طول این سالها انجام داده است گفت که از سال 2004 تا کنون دنبال کردن اخبار را متوقف کرده است. وی علت این موضوع را گزافه گویی رسانه ها و اطلاعات غیر مفید دانست. وی درباره بخشی از فیلم روزی روزگاری در هالیوود که فیلمی به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است نیز اظهاراتی جالب داشت. در این مصاحبه از برد پیت پرسیده شد که آیا تا کنون مثل یکی از سکانسهای فیلم قرص ال اس دی مصرف کرده است یا خیر و او پاسخ داد: اوه، کی؟ من؟ مطمئنا هر فردی تجاربی در زندگی خود داشته اما اغلب افرادی که سیگارهای اسیدی می کشند تجاربی مشترک دارند. با این وجود اعتراف می کنم طی دهه 1990 سیگارهای ممنوعه خودم را در گلدان های خانه مخفی می کردم.”

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو